Geplaatst op: 29-07-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club
Roompot heeft het restaurant Bestevaer aan Roompot Marina in Kamperland tot een hippe Beach Club omgebouwd. Bijzonder is de high-end beeld- en muziekinstallatie voor gestreamde optredens.

In een recordtempo van drie weken bouwde Roompot het restaurant Bestevaer in Kamperland om tot een hippe Beach Club. Park-, haven- en strandgasten genieten er voortaan van een aantrekkelijke plek waar gestreamde liveoptredens, heerlijke cocktails, fingerfood en een uitgebreide maaltijd een mooie cocktail vormen. De club heeft ook een gewoon restaurantgedeelte. 

Audiovisuele beleving

Roompot zet sterk in  op de audiovisuele beleving en werkt hiervoor samen met Atmosphere Media, dat zijn strepen al verdiende bij premium resorts en cruiserederijen, en voor het eerst nu ook door een Nederlands vakantiepark wordt gebruikt. Via dit streamingplatform krijgt Roompot onbeperkt toegang tot livemuziek en concerten, achtergrondmuziek en -beelden, videoclips, enz. Die beelden, maar ook sportwedstrijden, krijgen gasten te zien op een 12,5m² groot ledscherm dat aan de gevel van de Beach Club hangt. Ook binnen heeft Roompot vier 75 inch schermen naast elkaar geplaatst om gasten te entertainen die het ’s avonds of in het najaar buiten wat te koud vinden.



Bits & bites

Roompot introduceert ook een nieuw menu op deze locatie. Naast de traditionele drankjes, kunnen gasten er voortaan ook genieten van heerlijke cocktails, een lekker glas wijn en heel wat lekkers dat daarmee gepaard gaat. Fingerfood, poké bowls, vers fruit, cubano’s worden ter plaatse bereid, naast alle maaltijden van het restaurant.

Foodtruck

De sfeer wordt helemaal compleet met de foodtruck die voor de beach bar staat en waar strandgasten heerlijk schepijs of een koel drankje kunnen bestellen wanneer het deze zomer warm wordt. De foodtruck gaat een uur eerder open dan de beachclub.
Trefwoorden: horeca, verblijfsrecreatie, restaurants, strandtenten

CELTH





||| Nieuws |||

06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Azië na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
23/01/25
easyJet voorziet sterke vraag naar vliegen en vakanties in 2025
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
23/01/25
ANVR waarschuwt consumenten voor Thomas Cook
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.