Start campagne veilig 1,5 meter op de Heuvelrug
Regio Utrecht in trek - verloren voorseizoen goedmaken
Liesa van Aalst en Piers de Jong. Foto: RBT Utrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei
Met de overhandiging van de eerste folder aan directeur Piers de Jong van Bungalowpark ’t Eekhoornnest gaf de Soester wethouder Liesa van Aalst vanmorgen het startsein voor de Utrechtse campagne ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’. De sector probeert met de campagne en het herstelplan het verloren voorseizoen goed te maken. De regio trekt op dit moment veel recreatieve bezoekers en toeristen.
Na het eerdere initiatief om lokaal kopen te ondersteunen en de begin deze week gelanceerde druktemonitor, is ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’ het derde onderdeel van het Herstelplan Bestemming Heuvelrug 2020-2021. Dit plan moet met negen projecten de toeristische sector ondersteunen bij herstel van de coronacrisis, waardoor werkgelegenheid in de regio wordt behouden en voorzieningen op peil kunnen blijven.
Utrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei in trek
In ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’ wordt ingespeeld op de recente aandacht die er is voor veiligheid en social distancing. "Veel mensen willen er graag op uit in een omgeving die voldoende ruimte biedt. We merken dat de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei daarbij in trek zijn”, zegt toerisme-wethouder Liesa van Aalst >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Trefwoorden: campagne, herstel, regiomarketinig, dmo