Geplaatst op: 07-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Japan kiest ander pr-bureau

Japan kiest ander pr-bureau
Het gouden paviljoen in Kyoto.
Japan National Tourism Organization (JNTO), het officiële marketing en toerisme bureau voor Japan heeft USP Marketing PR in Amsterdam aangesteld als PR en travel trade bureau in Nederland. JNTO kijkt al naar de toepassing van het nieuwe normaal in reizen.

In 2019 bezochten ruim 79.000 Nederlanders Japan, het hoogste aantal bezoekers en dat betekende een groeipercentage van 10.3%. JNTO streeft naar verdere groei binnen de Nederlandse markt.

Tomohide Ichikawa, Executive Director van JNTO London Office: "In de nabije toekomst zal ‘het nieuwe normaal’ de reisvoorkeuren van consumenten hervormen. Japan heeft veel te bieden als toeristische bestemming en verwelkomt bezoekers uit Nederland graag om hen kennis te laten maken met de schat aan belevingen die het land te bieden heeft. Denk aan de unieke landschappen, regionale culturen en culinaire ervaringen. We zijn verheugd om USP Marketing PR als onze partner te hebben en kijken ernaar uit om met hen samen te werken om onze marketingstrategieën te versterken, in nauwe samenwerking met Nederlandse media en reisorganisaties."

Jeannette Spits, CEO van USP Marketing PR: "Japan is een prachtig land met een rijke cultuur, een spectaculaire keuken, fascinerende steden en natuur en veel intrigerende verhalen. We zijn erg blij om samen te werken met JNTO en samen met ons media- en travel trade netwerk de Nederlandse consumenten te inspireren om Japan te bezoeken.”
Trefwoorden: Japan, reizen, pr, marketing, communicatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.