Loyaliteit van leden in plaats van commissie als businessmodel
Membershipplatform Bidroom kiest voor andere aanpak
Hoe maak je de wereld van hotelboekingen transparanter, voorkom je hoge commissies voor hoteliers aan online booking agencies en bied je de consument uiteindelijk een goedkopere prijs? Bidroom doet dit met een businessmodel waarbij het niet draait om commissie, maar om loyale leden. Michael Ros startte in 2014 met Bidroom uit onvrede met de toenmalige hotelboekingssystemen. "Ik had destijds een reisorganisatie die vooral stedentrips verkocht. Daarbij had ik veel contact met hotels en merkte ik de grote onvrede bij hen o...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, hotels