Voorbeeld branding: Bonnefantenmuseum wordt Bonnefanten
Huisstijl geeft expressieve identiteit weer
De huisstijl van het Bonnefantenmuseum heeft een radicale metamorfose gekregen. Het is niet zomaar een ander lettertype maar het raakt alle onderdelen in communicatie. Het zet de branding van dit bekende museum uit Maastricht op zijn kop. Zelfs de naam is veranderd naar Bonnefanten.De huisstijl en branding van het Bonnefantenmuseum heeft een complete metamorfose ondergaan en vanaf nu gaan we verder onder de naam Bonnefanten! Die naam werd al veel door het publiek gebruikt maar wordt nu officieel ingezet door het museum. "Wij...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur
Trefwoorden: cultuur, musea, Limburg