Geplaatst op: 20-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Applaus en donaties voor pr-actie We Love Reddingsbrigade

Applaus en donaties voor pr-actie We Love Reddingsbrigade
Meer budget voor de Reddingsbrigade.
Casper van Diemen zag de nood bij de Reddingsbrigade. Als eigenaar van pr-bureau Van Diemen PR zocht hij natuurlijk een pr oplossing. Het leverde applaus en donaties op.

Casper: "Wij zijn gek op ondernemende mensen met bakken energie. Wanneer zij mooie ideeën hebben om aandacht te trekken voelen wij ons geroepen om daarnaast te gaan staan door het idee of concept verder aan te scherpen en onder de aandacht te brengen van de media. Eén van die relaties met bakken energie is Rob Lammers (uitbater van strandrestaurant Nederzandt in Noordwijk). Hij verwondert zich over de beperkte middelen van de Nederlandse reddingsdienst. Waarbij er constant media-aandacht is voor mensen in nood, maar niet voor het structurele tekort aan medewerkers, materieel en budget van de reddingsbrigade zelf. Men beschouwt deze vrijwilligers als een vanzelfsprekendheid."

Vliegtuig met mega banner en media uitgenodigd

In deze tijd verwacht je meteen een online stunt maar Casper koos voor communicatie boven het strand. "We hebben gewerkt aan een PR-stunt genaamd ‘We Love reddingsbrigade’. We hebben een donatiepagina gemaakt en Rob wist een vliegtuig te strikken met mega banner. Met daarop uiteraard de tekst ‘we love reddingsbrigade’ dat de gehele kustlijn van Noord-Holland en Zuid-Holland langs vloog. Mensen waren letterlijk aan het applaudisseren op het strand. Wij hebben media uitgenodigd om erbij te zijn met prachtige aandacht en dat leverde een lekker groot item op in onder meer Hart van Nederland. Daarnaast was er ook veel aandacht in andere media. Hulde voor de energie van Rob en wat lekker om hieraan bij te mogen dragen door onze skills in te zetten."
Link: https://www.doneeractie.nl/we-love-reddingsbrigade/-45254
Topics:Marketing
Trefwoorden: reddingsbrigade, strand, Noordzee, Noordwijk

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optim...
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.
21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...