Geplaatst op: 20-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Applaus en donaties voor pr-actie We Love Reddingsbrigade

Applaus en donaties voor pr-actie We Love Reddingsbrigade
Meer budget voor de Reddingsbrigade.
Casper van Diemen zag de nood bij de Reddingsbrigade. Als eigenaar van pr-bureau Van Diemen PR zocht hij natuurlijk een pr oplossing. Het leverde applaus en donaties op.

Casper: "Wij zijn gek op ondernemende mensen met bakken energie. Wanneer zij mooie ideeën hebben om aandacht te trekken voelen wij ons geroepen om daarnaast te gaan staan door het idee of concept verder aan te scherpen en onder de aandacht te brengen van de media. Eén van die relaties met bakken energie is Rob Lammers (uitbater van strandrestaurant Nederzandt in Noordwijk). Hij verwondert zich over de beperkte middelen van de Nederlandse reddingsdienst. Waarbij er constant media-aandacht is voor mensen in nood, maar niet voor het structurele tekort aan medewerkers, materieel en budget van de reddingsbrigade zelf. Men beschouwt deze vrijwilligers als een vanzelfsprekendheid."

Vliegtuig met mega banner en media uitgenodigd

In deze tijd verwacht je meteen een online stunt maar Casper koos voor communicatie boven het strand. "We hebben gewerkt aan een PR-stunt genaamd ‘We Love reddingsbrigade’. We hebben een donatiepagina gemaakt en Rob wist een vliegtuig te strikken met mega banner. Met daarop uiteraard de tekst ‘we love reddingsbrigade’ dat de gehele kustlijn van Noord-Holland en Zuid-Holland langs vloog. Mensen waren letterlijk aan het applaudisseren op het strand. Wij hebben media uitgenodigd om erbij te zijn met prachtige aandacht en dat leverde een lekker groot item op in onder meer Hart van Nederland. Daarnaast was er ook veel aandacht in andere media. Hulde voor de energie van Rob en wat lekker om hieraan bij te mogen dragen door onze skills in te zetten."
Link: https://www.doneeractie.nl/we-love-reddingsbrigade/-45254
Topics:Marketing
Trefwoorden: reddingsbrigade, strand, Noordzee, Noordwijk

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
12/12/24
Exclusief voor leden
Beste leerbedrijf recreatie in 2024 Hof van Saksen
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.
10/12/24
Lancering broodje Utrechtse Heuvelrug: Een smakelijke stap naar duurzaamheid
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.
09/12/24
Exclusief voor leden
Horecabeurs Goes scherpt regels voor bezoek aan
In maart 2025 viert de Horecabeurs Goes haar 61e editie. Onder leiding van eventmanager Mathias Koeman zet de beurs dit jaar in op een ambitieuze kwaliteitsverbetering. Vooral het beleid voor de tickets wordt verscherpt naar vakpubliek.