Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Applaus en donaties voor pr-actie We Love Reddingsbrigade

Applaus en donaties voor pr-actie We Love Reddingsbrigade
Meer budget voor de Reddingsbrigade.
Casper van Diemen zag de nood bij de Reddingsbrigade. Als eigenaar van pr-bureau Van Diemen PR zocht hij natuurlijk een pr oplossing. Het leverde applaus en donaties op.

Casper: "Wij zijn gek op ondernemende mensen met bakken energie. Wanneer zij mooie ideeën hebben om aandacht te trekken voelen wij ons geroepen om daarnaast te gaan staan door het idee of concept verder aan te scherpen en onder de aandacht te brengen van de media. Eén van die relaties met bakken energie is Rob Lammers (uitbater van strandrestaurant Nederzandt in Noordwijk). Hij verwondert zich over de beperkte middelen van de Nederlandse reddingsdienst. Waarbij er constant media-aandacht is voor mensen in nood, maar niet voor het structurele tekort aan medewerkers, materieel en budget van de reddingsbrigade zelf. Men beschouwt deze vrijwilligers als een vanzelfsprekendheid."

Vliegtuig met mega banner en media uitgenodigd

In deze tijd verwacht je meteen een online stunt maar Casper koos voor communicatie boven het strand. "We hebben gewerkt aan een PR-stunt genaamd ‘We Love reddingsbrigade’. We hebben een donatiepagina gemaakt en Rob wist een vliegtuig te strikken met mega banner. Met daarop uiteraard de tekst ‘we love reddingsbrigade’ dat de gehele kustlijn van Noord-Holland en Zuid-Holland langs vloog. Mensen waren letterlijk aan het applaudisseren op het strand. Wij hebben media uitgenodigd om erbij te zijn met prachtige aandacht en dat leverde een lekker groot item op in onder meer Hart van Nederland. Daarnaast was er ook veel aandacht in andere media. Hulde voor de energie van Rob en wat lekker om hieraan bij te mogen dragen door onze skills in te zetten."
Link: https://www.doneeractie.nl/we-love-reddingsbrigade/-45254
Topics:Marketing
Trefwoorden: reddingsbrigade, strand, Noordzee, Noordwijk

CELTH



||| Nieuws |||

11/04/25
ANWB lobby tegen afschaffen accijnskorting
De betaalbaarheid van autorijden staat onder druk. Steeds meer mensen hebben moeite de stijgende kosten voor hun autogebruik te betalen. De auto is het meest gebruikte vervoermiddel naar vakantielocaties.
11/04/25
Exclusief voor leden
Kortgeding tegen plafond 478.000 vluchten van en naar Schiphol
Aanstaande maandag dient het kortgeding van KLM Groep, Delta Air Lines, Corendon, easyJet en TUI tegen de Nederlandse overheid om ervoor te zorgen dat Nederland verbonden blijft met de rest van de wereld via Schiphol. Met andere woorden, deze bedrijven willen het plafond van maximaal 478.000 vluchten van en naar Schiphol van tafel.
11/04/25
Exclusief voor leden
Meiden duiken in techniek KLM
KLM ontving op 10 april 30 meiden van basisschool de Regenboog Tochtwaard uit Alkmaar bij E&M (Engineering & Maintenance). KLM deed namelijk mee aan Girls’Day ‘25, een landelijk initiatief van VHTO waarbij verschillende bedrijven hun deuren openzetten om jonge meiden kennis te laten maken met techniek, bèta en IT.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
10/04/25
Wegwijzer voor het meten van bewonersprofijt gepresenteerd
Vandaag is tijdens een LDA-Kennissessie de ‘Wegwijzer voor het meten van bewonersprofijt’ gepresenteerd. Deze wegwijzer biedt een overzicht van zowel voor de hand liggende als innovatieve methoden om bewonersprofijt te meten.
10/04/25
Exclusief voor leden
Kristel Baele: investeren in cultuur is investeren in vestigingsklimaat
Investeren in culturele broedplaatsen draagt bij aan het regionale vestigingsklimaat voor inwoners en bedrijven. Daar zijn destinatiemanagementorganisaties ook dagelijks mee bezig. Dat heeft de voorzitter van de Raad voor Cultuur Kristel Baele afgelopen weekend gezegd bij de opening van de nieuwe broedplaats 'Nesse' in de gemeente Terneuzen.
10/04/25
Exclusief voor leden
WTTC: Toerisme blijft wereldwijd sterk groeien en bijdragen aan welvaart en werkgelegenheid
Tegen de achtergrond van economische onzekerheid tonen de meest recente onderzoeken van de World Travel & Tourism Council (WTTC) aan dat de wereldwijde reis- en toerismesector dit jaar naar verwachting sterk zal groeien, waarmee het zijn rol als hoeksteen van grote wereldeconomieën bevestigt, aangezien reizigers naar verwachting meer dan ooit tevoren zullen uitgeven.
10/04/25
Exclusief voor leden
Burgers' Zoo neemt GaiaZOO over
Koninklijke Burgers’ Zoo neemt GaiaZOO in Kerkrade over. Door de overname, die op 1 juni 2025 officieel wordt bekrachtigd, bundelen twee toonaangevende Nederlandse dierentuinen hun krachten. Beide parken benadrukken hun gedeelde filosofie en waarden.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...