Den Haag mikt goed op lijstjes van alternatieve steden
Gericht inspelen op trend reisinspiratie
Den Haag staat op steeds meer belangrijke internationale lijstjes met bestemmingen die reizigers de komende tijd moeten bezoeken. Gerenommeerde top-media die vele miljoenen mensen bereiken zoals New York Times, CNN, BuzzFeed en Le Monde zetten in 2019 Den Haag op de kaart als niet te missen toeristische bestemming. Het levert de stad veel mondiale aandacht en daarmee extra internationale bezoekers op. Dat komt niet zomaar aanwaaien, daar zit een strategie achter. ‘Perfecte alternatieven voor de 7 drukste Europese best...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: stedelijk toerisme, zuid-hollend, Den Haag, marketing