Geplaatst op: 15-09-2020
Auteur: Marc Gerlings

Aquanura met Guus Meeuwis songs

Aquanura met Guus Meeuwis songs
WET Design ontwikkelde nieuwe versie voor Aquanura.
De watershow Aquanura in attractie- en verblijfspark Efteling is voor veel bezoekers een mooi einde van de dag in het park. Vanaf 9 oktober kun je dagelijks, aan het einde van de dag, genieten van de nieuwe water- en lichtshow ‘Aquanura met een zachte G’. Daarin zit de verwijzing naar Guus Meeuwis. 

In deze 12 minuten durende show, met ruim 200 fonteinen en 900 lampen, hoor je een combinatie van de grootste hits van Guus en bekende Efteling-klassiekers. 

In samenwerking met WET Design is ook een volledig nieuwe water- en lichtshow ontworpen. Aquanura met een zachte G is tot en met zondag 15 november 2020 dagelijks te bekijken.

Het Sprookjesboom Zomerconcert in het Efteling Theater staat sinds 18 juli dagelijks op de planken en is nu verlengd. Vanaf 31 augustus is de show elk weekend (met uitzondering van 5 november) en tijdens de vakanties te bezoeken in het Efteling Theater. Vanaf zaterdag 19 september gaat deze show, met kleine aanpassingen, verder als Het Sprookjesboomconcert. 
Trefwoorden: Efteling, attractiepark, entertainment

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.