Lukt het de Jaarbeurs om een virtuele beurs te organiseren?
Alhoewel het organiseren van grote publieksbeurzen heel erg lastig is, gaat de Jaarbeurs niet bij de pakken neer zitten. Een van hun pareltjes is KreaDoe waar jaarlijks zo’n 50.000 creatievelingen op af komen. De Jaarbeurs komt nu met een nieuw concept: KreaDoe Online. De organisatoren hebben de echte beurs zoveel mogelijk naar digitaal weten te verplaatsen. Gaat het ze lukken? Dat weten we na 1 november.
Bezoekers kunnen tijdens dit 3-daagse online event een uitgebreid (workshop) programma verwachten dat dagelijks wordt aangevuld. Het is mogelijk om live te chatten met exposanten, influencers en er is een ontmoetingsplek om andere bezoekers te ontmoeten. Grote namen zoals Cricut, Knipmode, De Bondt en bekende influencers zoals haakgoeroe Dendennis doen mee.
Daarnaast kan er net zoals op het fysieke event volop worden geshopt en zijn er meer dan 25 diverse online workshops te volgen. Een ticket kost 8 euro en daarmee is het mogelijk om alle drie de dagen onbeperkt in te loggen en deel te nemen aan het online event.
Esther Rietman, brand manager van KreaDoe: "Het was een lastige beslissing om KreaDoe fysiek niet door te laten gaan. We merken namelijk dat creatieve hobby’s op dit moment vanwege de coronacrisis extra populair zijn. Juist dáárom willen wij heel graag wat betekenen voor onze community. Zo gezegd, zo gedaan: KreaDoe Online is een feit. Verwacht veel workshops, entertainment, inspiratie, shopmogelijkheden en méér. Kortom: een must voor elke creatieveling!”
Topics:Evenementen
Trefwoorden: evenementen, beurzen, online events