Preston Palace groeit en zoekt medewerkers
Groei in tijd van crisis maar dan heb je wel de mensen nodig
Preston Palace start vandaag campagne voor nieuwe medewerkers.
In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert all inclusive hotel Preston Palace juist een campagne om nieuwe collega's te werven. Het is een mooi voorbeeld voor andere bedrijven in de sector. Sociale media wordt volop ingezet om die nieuwe medewerker te bereiken.
"Wij groeien - zelfs in crisistijd - op gebied van service en aanbod dankzij onze vernieuwde all-inclusive familie formule. Wij kunnen door deze mooie ontwikkelingen veel mensen aan een prachtige baan helpen in ons resort", aldus Patrick Verver (Commercieel Directeur Preston Palace). >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Horeca, Leisure, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: personeel, HR, medewerkers, groei, baan, werk, crisis