Geplaatst op: 28-09-2020
Auteur: Redactie
NRIT

Brandteam Flevoland gaat aan beter imago werken

Brandteam Flevoland gaat aan beter imago werken
Rinkje Tromp (Visit Flevoland), Annemarie Penders (Cultuurbedrijf NOP), Elise de Haas (Horizon Flevoland), Jop Fackeldey (Gedeputeerde Staten Flevoland), Nik Smit (Almere City Marketing), André de Vries (BedrijvenKring Urk)
Flevoland wil met een eenduidig verhaal de provincie breder en beter in de etalage zetten. Doel is het aantrekken van bewoners, werknemers, bewoners en toeristen. Het initiatief wordt breed gedragen en door een brandteam gefaciliteerd. Gedeputeerde Jop Fackeldey gaf deze maand  het startsein voor de gebiedspromotie, waarbij ook het platform www.inflevoland.nl werd gelanceerd. 

"Flevoland is een unieke provincie en het verhaal van Flevoland kunnen we met elkaar sterker en eenduidiger uitdragen. Het is mooi dat de gebiedspartners de handen ineengeslagen hebben om Flevoland in de etalage te zetten als provincie waar je de ruimte hebt om idealen te realiseren”, zegt Fackeldey 

Het Verhaal van Flevoland

De Flevolandse citymarketingorganisaties, bedrijfsleven, organisaties in cultuur en sport, Horizon Flevoland en Visit Flevoland zijn vertegenwoordigd in brandteam Flevoland. Zij gaan samen eenduidig het Verhaal van Flevoland vertellen. En dan vooral buiten de provinciegrenzen met als doel het imago van Flevoland versterken. Laten zien dat het hier goed wonen, werken, ondernemen, leren en recreëren is. 

Trots gevoel

Het initiatief wordt door het gebied gedragen en door het brandteam gefaciliteerd. Dat wil samen met de gebiedspartners Flevoland vanuit een ‘trots gevoel’ in de etalage zetten, vertellen over de mooie ervaringen van bewoners, successen en ambities van ondernemers. Het platform www.inflevoland.nl is de basis voor toekomstige campagnes en andere activiteiten.

Leef, groei en bezoek    

Het platform is een inspiratiewebsite voor potentiële bewoners, ondernemers, studenten, werkzoekenden en toeristen. De plek waar je geïnspireerd en uitgenodigd wordt dat unieke van Flevoland te ontdekken: om te leven, te groeien of te ontspannen. Het platform wil vooral inspireren en je doorverwijzen naar plekken waar je meer informatie kunt vinden. Alles is erop gericht om de provincie buiten Flevoland eenduidig - vanuit hetzelfde verhaal en merk - in de spotlight te plaatsen. Binnenkort start het brandteam een campagne om te laten zien wat Flevoland allemaal te bieden heeft.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, provincies, Flevoland

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optimaal gebruik van de recente overvloedige regenval door het opgevangen water te gebruiken voor de beregening van de vele overdekte leefwerelden van de dieren.
22/11/24
Zeeland.com maakt lokaal boeken mogelijk dankzij samenwerking met Allyourz
Zeeland.com, het online inspiratieplatform van de provincie Zeeland, gaat een pilot aan met Allyourz. Dit betekent dat bezoekers van Zeeland.com voortaan direct hun verblijf in de provincie kunnen boeken.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...