Brandteam Flevoland gaat aan beter imago werken
Rinkje Tromp (Visit Flevoland), Annemarie Penders (Cultuurbedrijf NOP), Elise de Haas (Horizon Flevoland), Jop Fackeldey (Gedeputeerde Staten Flevoland), Nik Smit (Almere City Marketing), André de Vries (BedrijvenKring Urk)
"Flevoland is een unieke provincie en het verhaal van Flevoland kunnen we met elkaar sterker en eenduidiger uitdragen. Het is mooi dat de gebiedspartners de handen ineengeslagen hebben om Flevoland in de etalage te zetten als provincie waar je de ruimte hebt om idealen te realiseren”, zegt Fackeldey
Het Verhaal van Flevoland
De Flevolandse citymarketingorganisaties, bedrijfsleven, organisaties in cultuur en sport, Horizon Flevoland en Visit Flevoland zijn vertegenwoordigd in brandteam Flevoland. Zij gaan samen eenduidig het Verhaal van Flevoland vertellen. En dan vooral buiten de provinciegrenzen met als doel het imago van Flevoland versterken. Laten zien dat het hier goed wonen, werken, ondernemen, leren en recreëren is.
Trots gevoel
Het initiatief wordt door het gebied gedragen en door het brandteam gefaciliteerd. Dat wil samen met de gebiedspartners Flevoland vanuit een ‘trots gevoel’ in de etalage zetten, vertellen over de mooie ervaringen van bewoners, successen en ambities van ondernemers. Het platform www.inflevoland.nl is de basis voor toekomstige campagnes en andere activiteiten.
Leef, groei en bezoek
Het platform is een inspiratiewebsite voor potentiële bewoners, ondernemers, studenten, werkzoekenden en toeristen. De plek waar je geïnspireerd en uitgenodigd wordt dat unieke van Flevoland te ontdekken: om te leven, te groeien of te ontspannen. Het platform wil vooral inspireren en je doorverwijzen naar plekken waar je meer informatie kunt vinden. Alles is erop gericht om de provincie buiten Flevoland eenduidig - vanuit hetzelfde verhaal en merk - in de spotlight te plaatsen. Binnenkort start het brandteam een campagne om te laten zien wat Flevoland allemaal te bieden heeft.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, provincies, Flevoland