Geplaatst op: 30-09-2020
Auteur: Marc Gerlings

Back in the game - sponsoring en luchtvaart

Back in the game - sponsoring en luchtvaart
Sport en luchtvaart komen terug na Covid-19 crisis. Foto: Emirates
Luchtvaartmaatschappij Emirates gebruikt #BackIntheGame op tennistoernooi Roland-Garros 2020. Emirates is de officiële luchtvaartmaatschappij en premium partner van het tennistoernooi in Parijs. 

Het grandslamtoernooi van Roland-Garros is een van de bekendste tennisevenementen die op gravel wordt gespeeld en Emirates kijkt er dan ook naar uit om #BackIntheGame en in de lucht te zijn. Als officiële luchtvaartmaatschappij van Roland-Garros is Emirates sinds 2013 een langdurige partner van de French Open en is daarbij in 2017 Premium Partner van de Grand Slam geworden. Als onderdeel van de vijfjarige overeenkomst is merknaam Emirates te zien op het Philippe-Chatrier centre court, de Suzanne-Lenglen court en de Simonne-Mathieu court.

Om #BackIntheGame te illustreren werd de onderstaande film gemaakt waarin de opstart na Covid-19 naar voren komt, zonder dat het genoemd wordt.

Trefwoorden: luchtvaart, sponsoring, marketing, reclame

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
28/12/24
Elektrische bussen voor pendel P3 naar Schiphol
Luchthaven Schiphol en vervoersbedrijf Arriva introduceren elektrische bussen voor P3 Lang Parkeren.
27/12/24
Vakantie blijft populair ondanks prijsstijgingen
Ondanks de stijgende kosten van levensonderhoud, blijft de behoefte aan vakantie bij Nederlanders onverminderd groot. Echter, de prijsstijgingen dwingen een op de acht Nederlanders om minder vaak op vakantie te gaan of minder uit te geven.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
25/12/24
Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit
Deze winter is een delegatie van Apollo Reizen afgereisd naar Gran Canaria en Fuerteventura, waarbij een nieuw aanbod werd gelanceerd dat is afgestemd op de wensen en behoeften van de Nederlandse markt.
24/12/24
Exclusief voor leden
Meer Nederlanders kiezen voor vroeg boeken van vakantie
Een kwart van de Nederlanders heeft al een vakantie voor 2025 geboekt. Ook wil 39% van de reizigers die nog moet boeken dit in het vroegboekseizoen doen. Dat meldt de VakantieDiscounter na onderzoek onder 2.125 reizigers.
24/12/24
Exclusief voor leden
32% wil feestdagen zonder schoonouders
Maar liefst 32 procent van alle Nederlanders brengt de kerstdagen het liefst zonder hun schoonouders door. Dit blijkt uit onderzoek van CheapTickets.nl onder 1.473 volwassen Nederlanders. Wat is de relatie met de toeristische sector? Veel mensen willen graag de schoonouders met vakantie sturen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...

||| Agenda |||

08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
20/03/25
20/03/25 t/m 20-03-25: Trendcongres Toerisme 2025: Toerisme in Transformatie: Business as Unusual
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...