Geplaatst op: 30-09-2020
Auteur: Marc Gerlings

Back in the game - sponsoring en luchtvaart

Back in the game - sponsoring en luchtvaart
Sport en luchtvaart komen terug na Covid-19 crisis. Foto: Emirates
Luchtvaartmaatschappij Emirates gebruikt #BackIntheGame op tennistoernooi Roland-Garros 2020. Emirates is de officiële luchtvaartmaatschappij en premium partner van het tennistoernooi in Parijs. 

Het grandslamtoernooi van Roland-Garros is een van de bekendste tennisevenementen die op gravel wordt gespeeld en Emirates kijkt er dan ook naar uit om #BackIntheGame en in de lucht te zijn. Als officiële luchtvaartmaatschappij van Roland-Garros is Emirates sinds 2013 een langdurige partner van de French Open en is daarbij in 2017 Premium Partner van de Grand Slam geworden. Als onderdeel van de vijfjarige overeenkomst is merknaam Emirates te zien op het Philippe-Chatrier centre court, de Suzanne-Lenglen court en de Simonne-Mathieu court.

Om #BackIntheGame te illustreren werd de onderstaande film gemaakt waarin de opstart na Covid-19 naar voren komt, zonder dat het genoemd wordt.

Trefwoorden: luchtvaart, sponsoring, marketing, reclame

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

02/01/25
Miljoen euro voor Romeins Museum Heerlen
Het Thermen Museum in Heerlen krijgt een nieuwe toekomst. De provincie Limburg heeft een subsidie van 1 miljoen euro toegekend aan de gemeente Heerlen om het unieke erfgoed duurzaam te behouden en te ontwikkelen. Het museum gaat verder onder de naam Romeins Museum.
31/12/24
Erfgoedbeleving in kaart gebracht
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.