Geplaatst op: 30-09-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Aanbod Dormio wereldwijd op platforms beschikbaar

Aanbod Dormio wereldwijd op platforms beschikbaar
Dormio gaat haar aanbod aan vakantiewoningen en hotelkamers internationaal op de markt brengen. Dat doet ze door op een slimme manier haar boekingsengine van Bookzo te koppelen aan channel management technologie van NextPax. 

Vanaf heden is het aanbod van Dormio via NextPax op een groot aantal boekingskanalen beschikbaar waaronder Airbnb, HomeAway/Vrbo, Holidu, e-domizil, BungalowSpecials en HomeToGo.

Aanbod gesynchroniseerd en up-to-date presenteren

NextPax levert als marktleider voor online distributie van vakantieparken in de Benelux de techniek om het aanbod van Dormio op alle aangesloten verkoopkanalen gesynchroniseerd en up-to-date te presenteren. ‘We ontvangen het snelgroeiende aanbod van Dormio via de koppeling met het reserveringssysteem Bookzo en via ons internationale netwerk kunnen we de accommodaties bij een miljoenenpubliek onder de aandacht brengen,’ zegt Erik Engel, CEO van NextPax. Prijzen, beschikbaarheid en content (foto’s en beschrijvingen) worden in het centrale reserveringssysteem Bookzo beheerd en waar nodig verrijkt in het systeem van NextPax, hierdoor is handmatig bijwerken van diverse kanalen verleden tijd voor Dormio Resorts & Hotels. 

Meer potentiële gasten bereiken

"Door de samenwerking met NextPax is Dormio in staat om een nog breder scala aan gasten te bereiken", licht Dormio-directeur Raymond Hoevenaar toe. "De eerste resultaten zijn veelbelovend en we kijken er naar uit om het groeiende aanbod via nog meer kanalen te distribueren en daarmee de kans om geboekt te worden aanzienlijk te vergroten." De komende periode staat voor technologiepartners Dormio, Bookzo en NextPax in het teken van het openzetten van het aanbod van Dormio naar de kanalen Expedia, TripAdvisor, atraveo en Ctrip.
Link: https://nextpax.com
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, horeca, hotels, vakantieparken, bungalowparken, marketing, platforms, boekingen, technologie

CELTH



||| Nieuws |||

17/12/25
Exclusief voor leden
Laser en gezellige lampjes maken Bright Nights
Stap in een oase vol met licht, kleur, sneeuw en muziek. Het ideale kerstuitje voor het hele gezin met meer dan 40 attracties én verrassend entertainment, meldt attractiepark Walibi over de Bright Nights.
17/12/25
Zo maak je van je huis een oplaadpunt door cocooning
We leven in een maatschappij die altijd 'aan' staat. Prikkels, notificaties, deadlines; het houdt nooit op. Het is dan ook niet gek dat de trend van 'cocooning' je terugtrekken in je eigen veilige bubbel alleen maar groter wordt.
17/12/25
Exclusief voor leden
Actie om business class passagiers meer te laten betalen tegen vervuiling
Passagiers in first- en business class zijn verantwoordelijk voor 36% van alle CO2-uitstoot op langeafstandsvluchten vanuit Europa. Dat terwijl ze maar een klein gedeelte (14%) uitmaken van de passagiers. Dit blijkt uit een nieuwe Europese analyse van T3 Transportation Think Tank in opdracht van Greenpeace Centraal- en Oost-Europa.
17/12/25
Vier doorfietsroutes in provincie Utrecht
De provincie Utrecht, de gemeenten Amersfoort, De Bilt, De Ronde Venen, Houten, Soest, Uithoorn, Utrecht, Zeist, de Universiteit Utrecht, Schiphol en de Vervoerregio Amsterdam hebben met het ondertekenen van een overeenkomst hun intenties bekrachtigd om vier nieuwe doorfietsroutes aan te leggen.
17/12/25
Elektrisch rijden is goedkoper dus maken we meer kilometers
Je ziet het wel vaker bij prijsontwikkelingen. Daalt de prijs, dan wordt er niet minder gekocht maar meer. Dit is onder meer te zien bij de verkoop van kleding. Elektrisch rijden leidt tot meer reiskilometers blijkt uit vandaag verschenen rapport van CPB en PBL.
17/12/25
Meer ouderen dan jongeren in Nederland
Nederland maakt een bijzondere transitie mee. Vanaf dit jaar zijn er voor het eerst meer 65-plussers dan jongeren tot 20 jaar, blijkt uit CBS-data. Dat zal ook van invloed zijn op recreatie en vrijetijdsgedrag.
16/12/25
Amsterdam aantrekkelijk voor sportindustrie
Werelds grootste sport- en outdoorbeurs ISPO is in 2026 in Amsterdam. Van 3 tot en met 5 november 2026 verwelkomt RAI Amsterdam naar verwachting ongeveer 50.000 bezoekers uit de wereldwijde sportindustrie. Amsterdam is aantrekkelijk voor de sportindustrie.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
12/02/26
12/02/26 t/m 12-02-26: Dagrecreatie Live
Op 12 februari 2026 vindt het gloednieuwe event Dagrecreatie Live plaats in Evenementenhal Gorinchem...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...