Geplaatst op: 09-10-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Bredase herstelcampagne zeer succesvol

Bredase herstelcampagne zeer succesvol
De herstelcampagne van de Brabantse gemeente Breda heeft bijna 7 miljoen mensen bereikt. 

Om de 'bezoekerseconomie' weer op gang te brengen, zette Breda Marketing i.s.m. diverse partners deze zomermaanden de 'Breda geeft je de ruimte-campagne' in. Deze 'coronaproof' campagne was verdeeld over drie grote thema's (Buitengenieter / Fijnproever / Cultuursnuiver) en was een mix tussen een online campagne, social media, abri's en print. 

De resultaten van de herstelcampagne zijn zo positief dat Marketing Breda deze online continuereert. Daarbij blijven ze de nadruk leggen op de ruimte in en om Breda in combinatie met herfst- en winterarrangementen. Ze spelen daarbij in op wensen en behoeften van bezoekers in de winterperiode. 
Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo's, markting, Noord-Braban, campagnes, crisis, corona

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/11/24
Exclusief voor leden
Papendal van de Esports in Breda
Breda wil dé gaminghotspot van Nederland te worden. Die ambities werden afgelopen week helemaal duidelijk tijdens de Game Week in de stad waar ook initiatieven als de Esports Talenthub en de B'GAME incubator werden gepresenteerd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
22/11/24
Burgers' Zoo benut regenwater slim voor duurzame verzorging dieren
Burgers' Zoo zet een slimme stap op het gebied van duurzaamheid. Het Arnhemse dierenpark maakt optimaal gebruik van de recente overvloedige regenval door het opgevangen water te gebruiken voor de beregening van de vele overdekte leefwerelden van de dieren.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...