Bredase herstelcampagne zeer succesvol
De herstelcampagne van de Brabantse gemeente Breda heeft bijna 7 miljoen mensen bereikt. Om de 'bezoekerseconomie' weer op gang te brengen, zette Breda Marketing i.s.m. diverse partners deze zomermaanden de 'Breda geeft je de ruimte-campagne' in. Deze 'coronaproof' campagne was verdeeld over drie grote thema's (Buitengenieter / Fijnproever / Cultuursnuiver) en was een mix tussen een online campagne, social media, abri's en print.
De resultaten van de herstelcampagne zijn zo positief dat Marketing Breda deze online continuereert. Daarbij blijven ze de nadruk leggen op de ruimte in en om Breda in combinatie met herfst- en winterarrangementen. Ze spelen daarbij in op wensen en behoeften van bezoekers in de winterperiode.
Trefwoorden: dmo's, markting, Noord-Braban, campagnes, crisis, corona
|
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|