Hoe ziet de Nederlandse vakantiemarkt er in 2030 uit?
Interview met Kees van der Most
Ruim voor de coronacrisis had Kees van der Most van Trends & Tourism zijn Toekomstvisie Nederlandse Vakantiemarkt 2030 af. Toen kwam corona en moest hij die visie herijken. Actueel consumentenonderzoek leverde nieuwe, maar ook vertrouwde inzichten op. Voor Nederlanders blijft de vakantie namelijk ook in coronatijd heel erg belangrijk. Maar het onbezorgde is er wel vanaf. Ik ga hartje Breda in een prachtige binnentuin in gesprek met Kees. Wat was voor jou de aanleiding om een toekomstvisie voor de Nederlandse v...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |