Geplaatst op: 15-10-2020
Auteur: Marc Gerlings

SnowWorld vindt in Atomic partner om skiërs te begeleiden

Samenwerking in lessen en materiaal

SnowWorld vindt in Atomic partner om skiërs te begeleiden
Materiaal en lessen aanbieden.

Vandaag kondigen Atomic en beheerder van indoor skiparken SnowWorld hun samenwerking aan om de skisport in Nederland verder te stimuleren. Atomic is wereldwijd toonaangevend als skimerk voor topatleten en recreanten. Beide bedrijven melden bij de samenwerking het belang van een gedegen voorbereiding op het wintersportseizoen door te kiezen voor goed materiaal en het volgen van skilessen. Dat kunnen beide bedrijven bieden.

De de afgelopen zes jaar is de skisport in Nederland steeds populairder geworden. Jaarlijks bezoeken meer dan 3 miljoen gasten SnowWorld locaties om zich voor te bereiden op hun wintersportvakanties. Die voorbereiding is belangrijk om ongelukken en blessures te voorkomen. Atomic en SnowWorld zetten zich hiervoor in door kwalitatief materiaal te bieden en door skicursussen voor alle niveaus en leeftijden toegankelijk te maken. Daarvoor beschikt SnowWorld over één van de grootste skischolen ter wereld met meer dan 750 leraren.

"Of het nu ons verhuurmateriaal is of de premiumproducten die we in de winkels op onze locaties aanbieden. Het dient allemaal onze gezamenlijke missie; "Wij zijn er om je een betere skiër te laten worden,” zegt Wim Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Trefwoorden: ski, indoor ski, SnowWorld, Atomic, samenwerking, marketing, sales

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
12/12/24
Exclusief voor leden
Beste leerbedrijf recreatie in 2024 Hof van Saksen
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.
10/12/24
Lancering broodje Utrechtse Heuvelrug: Een smakelijke stap naar duurzaamheid
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.
09/12/24
Exclusief voor leden
Horecabeurs Goes scherpt regels voor bezoek aan
In maart 2025 viert de Horecabeurs Goes haar 61e editie. Onder leiding van eventmanager Mathias Koeman zet de beurs dit jaar in op een ambitieuze kwaliteitsverbetering. Vooral het beleid voor de tickets wordt verscherpt naar vakpubliek.