SnowWorld vindt in Atomic partner om skiërs te begeleiden
Samenwerking in lessen en materiaal
Materiaal en lessen aanbieden.
Vandaag kondigen Atomic en beheerder van indoor skiparken SnowWorld hun samenwerking aan om de skisport in Nederland verder te stimuleren. Atomic is wereldwijd toonaangevend als skimerk voor topatleten en recreanten. Beide bedrijven melden bij de samenwerking het belang van een gedegen voorbereiding op het wintersportseizoen door te kiezen voor goed materiaal en het volgen van skilessen. Dat kunnen beide bedrijven bieden.
De de afgelopen zes jaar is de skisport in Nederland steeds populairder geworden. Jaarlijks bezoeken meer dan 3 miljoen gasten SnowWorld locaties om zich voor te bereiden op hun wintersportvakanties. Die voorbereiding is belangrijk om ongelukken en blessures te voorkomen. Atomic en SnowWorld zetten zich hiervoor in door kwalitatief materiaal te bieden en door skicursussen voor alle niveaus en leeftijden toegankelijk te maken. Daarvoor beschikt SnowWorld over één van de grootste skischolen ter wereld met meer dan 750 leraren.
"Of het nu ons verhuurmateriaal is of de premiumproducten die we in de winkels op onze locaties aanbieden. Het dient allemaal onze gezamenlijke missie; "Wij zijn er om je een betere skiër te laten worden,” zegt Wim Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Topics:Leisure, Marketing, Sport, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: ski, indoor ski, SnowWorld, Atomic, samenwerking, marketing, sales