TUI zichtbaar in winkelcentra met beelden van zonnig Curaçao
Op 270 schermen in 20 winkelcentra de TUI-campagne. Foto: Exterion Media.
De reisindustrie heeft het zwaar. Toch wil je als touroperator in beeld blijven. TUI bedacht een formaat met schermen en live beelden van zonnig Curaçao om voorbijgangers even een ontsnapping te bieden uit herfstig Nederland.
Op digitale schermen van Exterion Media kunnen voorbijgangers even wegdromen bij de livebeelden van het tropische eiland en ervaren hoe fijn het er nu vertoeven is. De schermen, 270 in totaal, zijn te vinden in de verschillende winkelcentra in 20 steden door Nederland. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: TUI, campagne, winkelcentra, live, Curacao, marketing