Geplaatst op: 12-11-2020
Auteur: Marc Gerlings

Vier Groningse smaken in chocoladeletters

Vier Groningse smaken in chocoladeletters
De Marne Mosterd. Foto: Marketing Groningen.

Bij Marketing Groningen gaan ze creatief om met de producten die de DMO on- en offline in de winkel Groningen Store verkoopt. Nu Sinterklaas bijna in het land is, zijn er vier wel heel opvallende smaken.

In een willekeurige supermarkt word je al rijkelijk bediend met meerdere smaken in chocoladeletters. Voor de Groningen Store is gekeken naar smaken die helemaal bij deze Noordelijke provincie passen. Dan krijg je vier opvallende letters.

- Knol's Oude Wijvenkoek' puur
- 'Marne Mosterd' melk
- 'Fladderak van Hooghoudt' wit
- en er is gewoon een pure chocoladeletter te bestellen, de 'Groningen' puur

Je kunt niet kiezen uit letters. Geen S van Sint maar de G van Groningen. De letters zijn niet goedkoop, deze zijn allemaal 9 euro min 1 cent.
Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo, winkel, chocolade

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.