Koninklijke Burgers´ Zoo klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland

Onafhankelijke publieksprijs op basis van continu onderzoek
Voor de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ kunnen
organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen. Ieder groot,
landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. In negen verschillende
branches wordt de winnaar bepaald op basis van onafhankelijk continu online
onderzoek onder Nederlandse consumenten dat wordt uitgevoerd door
onderzoeksbureau MarketResponse.
Burgers’ Zoo is de winnaar in de branche leisure
Burgers’ Zoo is de winnaar in de branche leisure. Klanten
beoordelen de klantvriendelijkheid van het Arnhemse dierenpark gemiddeld met
een 8,4. "Bijna de helft van de klanten geeft Burgers’ Zoo een 9 of een 10,”
aldus Gerrit Piksen, Expert Customer Experience van onderzoeksbureau
MarketResponse. Alex van Hooff, directeur van Burgers’ Zoo, reageert: "Voor ons
is klantvriendelijkheid heel belangrijk. Dat ligt geheel in lijn met wat we
willen: dat de bezoeker een leuke dag heeft in ons park en kan genieten hoe
mooi de natuur is.”
Volledige uitslag
De volledige uitslag van de verkiezing van het
klantvriendelijkste bedrijf van Nederland is te vinden op www.klantvriendelijkstebedrijf.nl. Naast de overall ranking
met overall winnaar Coolblue zijn via een speciale portal ook de resultaten per
branche te raadplegen. Burgers’ Zoo is in de overall ranking voor alle
branches in Nederland tweede geworden, direct achter winnaar Coolblue
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Leisure, Onderzoek
Trefwoorden: Onderzoek, klantvriendelijk, klantvriendelijkst bedrijf