Geplaatst op: 19-11-2020
Auteur: Marc Gerlings

Corendon geeft geen vouchers meer maar gewoon geld terug

Corendon geeft geen vouchers meer maar gewoon geld terug
Geen vouchers meer uitgeven maar geld terug.

Om verdere financiële drempels bij klanten weg te nemen, introduceert de touroperator vandaag 'voucherloze zomervakanties'. Wanneer een geboekte zomervakantie met vertrekdatum vanaf 1 april 2021 toch door de touroperator geannuleerd zou moeten worden, dan krijgt de klant zijn geld binnen twee weken terug. Er wordt geen voucher meer uitgegeven. Dit geldt ook voor alle zomerboekingen met vertrek vanaf 1 april die al eerder zijn gemaakt.

Drempel wegnemen

Atilay Uslu, Directeur-eigenaar Corendon: "We merken dat onze klanten niet kunnen wachten om weer op vakantie te gaan. Ze hebben de voorpret nodig en willen zich kunnen verheugen op een toekomstige vakantie. Door de positieve ontwikkeling van sneltesten en het coronavaccin zien we dat de interesse voor zomervakanties gelukkig weer toeneemt. We gaan er vanuit dat we volgend jaar weer op een normale manier vakantie kunnen vieren en dat de vakantie weer in het teken kan staan van ontspanning en zorgeloos genieten. Met de introductie van 'voucherloze vakanties' proberen we ook de laatste financiële drempel weg te halen. Geen reden meer om te wachten met boeken, wat ons betreft."
Trefwoorden: reizen, voucher, touroperator

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.