Campagne met portretten uit Apeldoorn #wijzijnapeldoorn
Verhalen van bewoners Apeldoorn over de winter van 2020/21 over de invloed van corona.
Vandaag gaat de campagne #wijzijnapeldoorn van start. In deze campagne zijn 50 Apeldoorners geportretteerd, die elk hun persoonlijke verhaal vertellen over met name de afgelopen maanden en de impact van corona op hun dagelijks leven.
De campagne is een samenwerking tussen Apeldoorn Partners en gemeente Apeldoorn. Het doel is mensen te verbinden door mede stadsgenoten een gezicht te geven en een inkijkje in hun leven en denkwijze te geven. In deze uitdagende tijd, met de feestmaand voor de deur, hopen we dat de #wijzijnapeldoorn-verhalen zorgen voor meer begrip onder elkaar en meer steun voor elkaar.
Mupi's, lokale media en online
De campagne is van 1 december 2020 tot en met 16 januari 2021 te zien in een outdoor campagne (citydisplays en mupi’s) en in onder meer de lokale kranten Stedendriehoek en het Stadsblad. Elke 2 weken verschijnen minimaal 12 nieuwe verhalen. Alle verhalen zijn te lezen op inapeldoorn.nl. Dagelijks worden nieuwe verhalen geplugd op de social kanalen van inapeldoorn.nl. Ook op Apeldoorn-Binnenstad.nl en Apeldoorn.nl worden geselecteerde verhalen gedeeld.
Topics:Marketing
Trefwoorden: campagne, citymarketing, corona, Apeldoorn, wijzijnapeldoorn