Geplaatst op: 01-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Campagne met portretten uit Apeldoorn #wijzijnapeldoorn

Campagne met portretten uit Apeldoorn #wijzijnapeldoorn
Verhalen van bewoners Apeldoorn over de winter van 2020/21 over de invloed van corona.

Vandaag gaat de campagne #wijzijnapeldoorn van start. In deze campagne zijn 50 Apeldoorners geportretteerd, die elk hun persoonlijke verhaal vertellen over met name de afgelopen maanden en de impact van corona op hun dagelijks leven.

De campagne is een samenwerking tussen Apeldoorn Partners en gemeente Apeldoorn. Het doel is mensen te verbinden door mede stadsgenoten een gezicht te geven en een inkijkje in hun leven en denkwijze te geven. In deze uitdagende tijd, met de feestmaand voor de deur, hopen we dat de #wijzijnapeldoorn-verhalen zorgen voor meer begrip onder elkaar en meer steun voor elkaar.  

Mupi's, lokale media en online

De campagne is van 1 december 2020 tot en met 16 januari 2021 te zien in een outdoor campagne (citydisplays en mupi’s) en in onder meer de lokale kranten Stedendriehoek en het Stadsblad. Elke 2 weken verschijnen minimaal 12 nieuwe verhalen. Alle verhalen zijn te lezen op inapeldoorn.nl. Dagelijks worden nieuwe verhalen geplugd op de social kanalen van inapeldoorn.nl. Ook op Apeldoorn-Binnenstad.nl en Apeldoorn.nl worden geselecteerde verhalen gedeeld.


Topics:Marketing
Trefwoorden: campagne, citymarketing, corona, Apeldoorn, wijzijnapeldoorn

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.