Leiden Marketing helpt platform voor jongeren
DMO ondersteunt in infrastructuur
Leidse Burcht maakt het makkelijk om digitale evenementen te organiseren.
Platform de Leidse Burcht is onderdeel van de jongerencampagne en biedt perspectief aan deze groep. Maar ook voor anderen zoals ondernemers en culturele instellingen is dit de plek waar we de komende maanden veilig samenkomen. Om op ontdekking te gaan naar wat de stad te bieden heeft. Een digitaal en interactief podium van en voor Leiden met een grote diversiteit aan programma's. Leiden Marketing draagt bij aan het opzetten van het platform.
drink je bijvoorbeeld een virtueel biertje in je lievelingskroeg, woon je een concert of voorstelling bij, ben je met vrienden in een escaperoom, volg je een college of workshop, ga je naar een expositie, feest, of yogasessie. De inwoners mogen zelf nog veel meer bedenken, voor www.deleidseburcht.nl
Studio's en podium
In het Leidse cultuurpodium De Wibar zijn professionele filmstudio’s opgebouwd: een open podium, een workshop studio en een keukenstudio. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Evenementen, Marketing
Trefwoorden: Leiden, evenement, digitaal, jongeren, cultuur, ondernemer, marketing