Geplaatst op: 04-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

North Sea Building verandert in Fletcher hotel

North Sea Building verandert in Fletcher hotel
Openingsactie, proefslapen met slaapmasker omdat er geen gordijnen zijn. Foto: Fletcher

Fletcher Hotels opent op 11 december 2020. de deuren van zijn nieuwe hotel in de populaire badplaats Scheveningen. De opening is eerder dan verwacht, na maanden van verbouwing en voorbereiding in het voormalige kantoorpand van North Sea Building. Met de opening van het luxe Fletcher Hotel-Restaurant Scheveningen, met exclusief restaurant Marina Lounge, biedt de hotelketen nog meer keuze aan gasten voor een overnachting aan de Nederlandse kust.

Groei voorsorteren op periode ná corona

Ondanks de onzekere tijd waarin wij ons wereldwijd bevinden, die voor vele ondernemers voor pittige uitdagingen zorgt, staat de groei van Fletcher Hotels niet stil. De hotelketen heeft recentelijk twee hotelovernames gerealiseerd, te weten Fletcher Strandhotel Renesse en Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill. Daar komt per december de opening van het splinternieuwe kusthotel Fletcher Hotel-Restaurant Scheveningen bij.

Over de transformatie van het voormalige kantoorpand North Sea Building Scheveningen: "Omdat het om een transformatie gaat van een prachtig kantoorgebouw, hebben we de mogelijkheid gehad om een volledig nieuw en exclusief 4-sterren hotel te bouwen dat van alle gemakken is voorzien en waarbij de kamers en suites een waanzinnig uitzicht hebben” vertelt Rob Hermans – CEO Fletcher Hotels. "Het hotel beschikt over 116 comfortabele hotelkamers, waarvan 10 royale suites met uitzicht op het strand, 2 mindervalide kamers en een luxe restaurant. De perfecte locatie voor heerlijke overnachtingen aan de kust.” Het betekent ook een uitbreiding van een horecaconcept.

Derde locatie Marina Lounge

In het hotel opent ook de derde locatie van het luxe culinaire restaurantconcept Marina Lounge. Hier worden hoogstaande culinaire vis- en vleesgerechten geserveerd op basis van dagverse producten. Ook voor de vegetarische gast biedt de menukaart voldoende keuze. 


Versterking positie aan de kust

De Nederlandse kust is populair bij Nederlandse bezoekers en internationale toeristen. Fletcher heeft een stevige positie met een rijke portfolio aan de kust. Weer wordt er een hotel aan toegevoegd. 
"Fletcher Hotels vertegenwoordigt de mooiste badplaatsen van Nederland, daar mocht Scheveningen niet aan ontbreken. En de zeer centrale en veelzijdige locatie van het nieuwe hotel is geweldig!” aldus Rob Hermans. Het nieuwe hotel is zowel per auto als met het openbaar vervoer goed bereikbaar. De tram en bus stoppen letterlijk voor de deur. Op slechts 100 meter afstand ligt het Scheveningse strand met zijn beroemde Scheveningse Pier. Daarnaast liggen trekpleisters als het AFAS Circustheater, het Holland Casino en SEA LIFE Scheveningen op steenworp afstand. Het centrum van Den Haag bevindt zich op slechts 15 minuten van het hotel.

Openingsactie: Proefslapen met slaapmasker want er zijn nog geen gordijnen

Fletcher Hotels komt met een openingsactie, nog voor de officiële opening. Gasten krijgen de kans om tussen 11 en 17 december 2020 te komen proefslapen tegen een zeer scherpe prijs. Voor slechts 30 euro per persoon, inclusief een gratis Fletcher slaapmasker omdat de gordijnen in het hotel nog ontbreken, biedt Fletcher deze bijzondere en exclusieve ervaring om als ‘allereerste hotelgast’ kennis te maken met het nieuwe hotel. Doordat de ramen zijn geblindeerd, kan er vanaf buiten niet naar binnen gekeken worden. 
Trefwoorden: hotel, Fletcher, kust, groei, horeca

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.