Geplaatst op: 11-12-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Hartverwarmende actie Droomparken

Hartverwarmende actie Droomparken

Droomparken is shirtsponsor van voetbalclub Feyenoord en heeft ook voor deze sombere kerst een bijzondere campagne ontwikkeld. Ingrediënten zijn een magisch kerstdorp op Droompark de Zanding, een hartverwarmende actie en een video met Kerst-Jan en zijn Elf-tal.

Feyenoord en Droomparken bieden supporters in dit bijzondere ‘corona-jaar’ de mogelijkheid om een dierbare op te geven voor een magische kerst in het Feyenoord-kerstdorp. De campagne wordt afgetrapt met een videocommercial met opnieuw een hoofdrol voor ‘KerstJan’ (Jan Boskamp).

Feyenoord-kerstdorp

Droomparken heeft in Otterlo op Droompark de Zanding 12 vakantiehuizen omgetoverd tot  Feyenoord-kerstdorp. Supporters kunnen een dierbare nomineren die zij een uniek Feyenoord-kerstweekend gunnen.. Uit alle aanmeldingen worden 12 gezinnen en/of stellen geselecteerd die een onbezorgde en magische kersttijd verdienen. Zij kunnen er van 18 t/m 21 december een geheel verzorgd kerstvakantieweekend tussenuit. Inzenden kan via feyenoord.nl/kerstdorp tot en met 15 december.

Jan Boskamp en zijn Elf-tal

Net als bij eerdere campagnes van Droomparken speelt Jan Boskamp de hoofdrol in de campagnevideo. Dit keer krijgt hij echter hulp uit bijzondere hoek: een ‘elf’-tal met Feyenoord iconen Regi Blinker, Ulrich van Gobbel, John Metgod en Ben Wijnstekers biedt ‘KerstJan’ een helpende hand.

Droomparkentruck

Ook rijdt de Droomparken kersttruck de komende twee weken door Rotterdam en de rest van Nederland. Wie de Droomparken kersttruck spot, heeft de mogelijkheid om ook daar zijn kerstwens achter te laten. 

Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency de campagne gecreëerd en ontwikkeld in opdracht van Droomparken.



Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, goede doelen, sport

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

06/11/24
Ondernemers vrijetijdssector minder positief
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
15/10/24
Exclusief voor leden
Inclusieve watersport bij RiF010
Van 7 tot en met 12 oktober vond de Week van de Toegankelijkheid plaats, waarbij RiF010 heeft laten zien dat inclusiviteit in de watersport echt belangrijk is. En gewoon ook kan.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
09/10/24
Exclusief voor leden
Breaking werkt samen met 3x3
Op 12 oktober 2024 vindt het Nederlands Kampioenschap Breakdance plaats onder de naam Amsterdam Breaking Championships. Dit jaar bundelt de breakdance community de krachten met 3x3 basketbal in de iconische Gashouder in de hoofdstad.
19/09/24
Exclusief voor leden
Eurostar ziet 5% groei door sportzomer
Treinbedrijf Eurostar vervoerde 1,9 miljoen klanten naar en van de Olympische en Paralympische Spelen werden gebracht. Dit is een stijging van 5% ten opzichte van vorige zomer.
11/09/24
Hoger beroep over mountainbikeroute Sallandse Heuvelrug
Routenetwerken Twente is het niet eens met de gerechtelijke uitspraak over de langere sluiting van de mountainbikeroute op de Sallandse Heuvelrug en gaat in hoger beroep. De beheerorganisatie zet nu ook eigen onderzoek naar flora en fauna in.
29/08/24
Sportevenementen zorgen voor stijging camperreserveringen bij Goboony
De unieke combinatie van het EK-voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen heeft deze zomer geleid tot een stijging van ongeveer 9% in reserveringen bij Goboony, het grootste deelplatform voor campers in Europa.
27/08/24
Exclusief voor leden
Oplopende arbeidskosten en verliezen in gastvrijheidssector
Bedrijven in de gastvrijheidssector zijn minder positief over de bedrijfsresultaten van het afgelopen halfjaar dan de gemiddelde Nederlandse ondernemer. Ze zijn wel positiever over de arbeidsmarkt en ervaren als gevolg van het tekort aan personeel minder vaak een hoge werkdruk.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.