Hartverwarmende actie Droomparken
Droomparken is shirtsponsor van voetbalclub Feyenoord en heeft ook voor deze sombere kerst een bijzondere campagne ontwikkeld. Ingrediënten zijn een magisch kerstdorp op Droompark de Zanding, een hartverwarmende actie en een video met Kerst-Jan en zijn Elf-tal.
Feyenoord en Droomparken bieden supporters in dit bijzondere ‘corona-jaar’ de mogelijkheid om een dierbare op te geven voor een magische kerst in het Feyenoord-kerstdorp. De campagne wordt afgetrapt met een videocommercial met opnieuw een hoofdrol voor ‘KerstJan’ (Jan Boskamp).
Feyenoord-kerstdorp
Droomparken heeft in Otterlo op Droompark de Zanding 12 vakantiehuizen omgetoverd tot Feyenoord-kerstdorp. Supporters kunnen een dierbare nomineren die zij een uniek Feyenoord-kerstweekend gunnen.. Uit alle aanmeldingen worden 12 gezinnen en/of stellen geselecteerd die een onbezorgde en magische kersttijd verdienen. Zij kunnen er van 18 t/m 21 december een geheel verzorgd kerstvakantieweekend tussenuit. Inzenden kan via feyenoord.nl/kerstdorp tot en met 15 december.
Jan Boskamp en zijn Elf-tal
Net als bij eerdere campagnes van Droomparken speelt Jan Boskamp de hoofdrol in de campagnevideo. Dit keer krijgt hij echter hulp uit bijzondere hoek: een ‘elf’-tal met Feyenoord iconen Regi Blinker, Ulrich van Gobbel, John Metgod en Ben Wijnstekers biedt ‘KerstJan’ een helpende hand.
Droomparkentruck
Ook rijdt de Droomparken kersttruck de komende twee weken door Rotterdam en de rest van Nederland. Wie de Droomparken kersttruck spot, heeft de mogelijkheid om ook daar zijn kerstwens achter te laten.
Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency de campagne gecreëerd en ontwikkeld in opdracht van Droomparken.