Geplaatst op: 15-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Andre Kuipers plant laatste bloembol voor Keukenhof 2021

Andre Kuipers plant laatste bloembol voor Keukenhof 2021
André Kuipers (l) en directeur Keukenhof Bart Siemerink.

Alle 7 miljoen bloembollen zijn geplant in voorjaarspark Keukenhof en het aftellen naar de opening op 20 maart 2021 is begonnen. André Kuipers hielp gister een handje mee en heeft zijn eigen ‘Andre Kuipers’ tulp geplant.

André Kuipers zag de aarde tijdens zijn ruimtereis vanuit de lucht. De Bollenstreek valt op door de prachtig gekleurde bloembollenvelden. Door het delen van een satellietfoto van de bollenvelden en Keukenhof konden de volgers van Kuipers op Instagram in het voorjaar van 2020 genieten van miljoenen bloeiende tulpen, narcissen en andere bolbloemen.

Ondanks lang lockdown toch vertrouwen in 2021

"Keukenhof kijkt vol vertrouwen vooruit naar 2021”, aldus Bart Siemerink, directeur van Keukenhof. In het voorjaar staat Keukenhof weer prachtig in bloei. Het is bijzonder om de kleurrijke Bollenstreek op satellietbeelden te zien en we kunnen niet wachten om het park weer aan bezoekers te laten zien. En die bezoekers zien een park dat net zo mooi is of zelfs nog mooier dan voorgaande jaren.”

Keukenhof is in 2021 geopend van 20 maart tot en met 9 mei.

Trefwoorden: attractie, Keukenhof, bloemen, voorjaar, lockdown, marketing, toerisme

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.