Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes
Jolijn Brouwer (l) en Naline Roodbeen.
De zes Brabantse Peelgemeentes en Innovatiehuis de Peel sloegen in 2019 de handen ineen om de vrijetijdseconomie te stimuleren. Voor de uitvoering van de eerder gemaakte marketingstrategie, zijn Jolijn Brouwers en Naline Roodbeen aangenomen als Regiomarketeers. Samen gaan zij De Peel als recreatieve regio op de kaart zetten. Begin 2021 start de regiomarketing.
Jolijn Brouwer, Cultuurwetenschapper en geboren Peelbewoner: "De afgelopen negen jaar was ik actief als projectleider en marketeer binnen de cultuur- en erfgoedsector van de Peel en Noord-Limburg." Jolijn leverde een grote bijdrage aan het Peelbrede project Death Valley De Peel en de Nacht van Cultuur. Daarnaast werkte ze voor onder meer Het Speelhuis, Museum Klok & Peel, Kunstlokaal en Het Industrieel Atrium. "Ik heb een hart voor de Peel en in deze functie kan ik dat laten kloppen voor de regio."
Naline Roodbeen groeide op in de Flevopolder, woonde in alle uithoeken van Nederland maar vond uiteindelijk in Brabant haar thuis. "Als reisjournalist en contentspecialist heb ik vele bestemmingen in binnen- en buitenland mogen beleven, beschrijven en promoten. Ik kijk ernaar uit om dat nu voor de mooie Peel te gaan doen."
Topics:Beleid, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: dmo, regio, marketing, Peel, gemeente