Geplaatst op: 16-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes

Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes
Jolijn Brouwer (l) en Naline Roodbeen.
De zes Brabantse Peelgemeentes en Innovatiehuis de Peel sloegen in 2019 de handen ineen om de vrijetijdseconomie te stimuleren. Voor de uitvoering van de eerder gemaakte marketingstrategie, zijn Jolijn Brouwers en Naline Roodbeen aangenomen als Regiomarketeers. Samen gaan zij De Peel als recreatieve regio op de kaart zetten. Begin 2021 start de regiomarketing.

Jolijn Brouwer, Cultuurwetenschapper en geboren Peelbewoner: "De afgelopen negen jaar was ik actief als projectleider en marketeer binnen de cultuur- en erfgoedsector van de Peel en Noord-Limburg." Jolijn leverde een grote bijdrage aan het Peelbrede project Death Valley De Peel en de Nacht van Cultuur. Daarnaast werkte ze voor onder meer Het Speelhuis, Museum Klok & Peel, Kunstlokaal en Het Industrieel Atrium. "Ik heb een hart voor de Peel en in deze functie kan ik dat laten kloppen voor de regio."

Naline Roodbeen groeide op in de Flevopolder, woonde in alle uithoeken van Nederland maar vond uiteindelijk in Brabant haar thuis. "Als reisjournalist en contentspecialist heb ik vele bestemmingen in binnen- en buitenland mogen beleven, beschrijven en promoten. Ik kijk ernaar uit om dat nu voor de mooie Peel te gaan doen."
Trefwoorden: dmo, regio, marketing, Peel, gemeente

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.