Geplaatst op: 11-01-2021
Auteur: Redactie
NRIT

VVV Midden-Limburg wordt Visit Noord- en Midden-Limburg

VVV Midden-Limburg wordt Visit Noord- en Midden-Limburg

Limburg Marketing heeft het consumentenmerk VVV Midden-Limburg vervangen door Visit Noord- en Midden-Limburg. Dit omdat ook de toeristische platforms van Venray en van Peel en Maas zich ook hebben aangesloten bij Limburg Marketing.

Deze naamswijziging staat symbool voor de ruimere blik op de toekomst. Visit Noord- en Midden-Limburg zal de consument nationaal en internationaal blijven enthousiasmeren over het toeristisch aanbod in deze culturele, gastvrije, groene en waterrijke regio. Behalve een nieuwe naam hebben ze ook de consumentenwebsite vernieuwd. Deze staat nu online op www.visitnoordenmiddenlimburg.nl. Achter de schermen wordt nog hard gewerkt om de website te optimaliseren. 

Zakelijk blijft de organisatie als Limburg Marketing communiceren. De afdeling marketing behartigt de regiopromotie voor de gemeenten: Beesel, Leudal, Maasgouw, Nederweert, Roerdalen, Roermond en Weert en met de Duitse gemeenten Brüggen, Wassenberg en Wegberg. Bovendien heeft ook de gemeente Venray een vierjarige samenwerking aangegaan met Limburg Marketing op basis van het toekomstplan 2021-2024. 

Daarnaast coördineert Limburg Marketing verschillende projecten zoals de Archeoroute Limburg. Bovendien is zij betrokken bij uiteenlopende interregionale recreatieve projecten. 

Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo's, markting, Limburg

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.