Geplaatst op: 25-02-2021
Auteur: Redactie
NRIT

VisitBrabant organiseert websessie met tips en tools voor komend seizoen

VisitBrabant organiseert websessie met tips en tools voor komend seizoen

Op donderdag 11 maart organiseert VisitBrabant de websessie T-Tijd | Tijd voor Toerisme. In deze gratis websessie krijgen Brabantse vrijetijdsondernemers allerlei praktische tips en tools aangereikt waarmee zij direct aan de slag kunnen ter voorbereiding op het toeristische seizoen dat voor de deur staat.

Volgens Ankie Joos van VisitBrabant is het nog meer dan ooit belangrijk dat de sector zich voorbereidt op het komend toeristisch seizoen: "Elke gast telt, elke besteding ook. Hoe kun je je vrijetijdsaanbod verrijken? Hoe zorg je ervoor dat je op de juiste manier jouw unieke aanbod presenteert?”

Tips en tools

Tijdens de websessie reikt VisitBrabant 10 praktische tips en tools aan waar de ondernemers in een handomdraai mee aan de slag kunnen. Zodra de coronamaatregelen het toelaten, start VisitBrabant direct met intensiveren van de Brabantbrede campagne ‘Hier moet je zijn in Brabant’, één van de onderwerpen op de agenda. 

Ook wordt ingezoomd op de populariteit van fietsen en wandelen en hoe ondernemers heel gemakkelijk op die trend kunnen inspelen met concrete tools ontwikkeld door VisitBrabant Routebureau. Daarnaast staat VisitBrabant stil bij de verwachtingen ten aanzien van het komende toeristische seizoen en geeft ze tips hoe je je gasten kunt inspireren tot een meerdaags verblijf.

Aanmelden vóór 4 maart

De websessie is gratis en wordt speciaal georganiseerd voor Brabantse leisure-ondernemers (eigenaars/general managers/marketing & communicatie medewerkers). Aanmelden kan tot 4 maart. 

Link: https://partners.visitbrabant.com/agenda/1088663051/websessie-t-tijd
Trefwoorden: toerisme, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, horeca, marketing, Noord-Brabant, dmo's

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/01/25
Exclusief voor leden
Nederlandse Arq hotelgroep onthult groeiplannen
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.
17/01/25
Tevredenheid bij organisatoren Vakantiebeurs en Horecava
De Vakantiebeurs heeft dit jaar ruim 71.000 bezoekers getrokken en 6.300 reisprofessionals bezochten de Travel Trade Days in de Utrechtse Jaarbeurs. In Amsterdam wis de Horecava 67.000 professionals te trekken.
15/01/25
Ruby Hotels zet Heeres in voor pr Nederlandse markt
Ruby Hotels, de Duitse hotelgroep die bekendstaat om haar Lean Luxury-concept, heeft Eline Heeres (S...
13/01/25
2024 lastig jaar horeca met volumedaling
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) keek bij de opening van vakbeurs Horecava terug op het horecajaar 2024 en de brancheorganisatie keek ook vooruit op 2025. Het bleek een lastig jaar met een lichte volumedaling in 2024.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.