Geplaatst op: 05-03-2021
Auteur: NRIT redactie

Mark Rutte, red jij onze zomer

Advertentie Corendon en Sunweb zaterdag 5 maart in dagbladen

Mark Rutte, red jij onze zomer
\

Reisorganisaties Corendon en Sunweb roepen demissionair minister-president Mark Rutte op om de naar vakantie verlangende Nederlanders én de reisbranche perspectief te geven over vakanties in 2021. Dit doen de twee touroperators zaterdag 6 maart via een advertentie in de landelijke dagbladen waarin de hulpkreet om onze zomer te redden is te lezen. De actie wordt gesteund door reisbrancheorganisatie ANVR.

Dit is de hulpkreet van de Corendon en Sunweb aan Mark Rutte:

Beste Mark,


We maken ons een beetje zorgen. Ook over jou. Dat langere haar staat je heus wel leuk, maar je ziet wat pips. We begrijpen dat het veel is. Het land managen tijdens de coronacrisis. Iedereen tevreden houden. En ondertussen ook nog campagne voeren. We zouden bijna zeggen: jij bent straks aan een welverdiende vakantie toe. Dat menen we echt. Maar ja, hoe? Waarheen? En vooral: wanneer?  

Boris Johnson heeft de Britten verteld dat ze, als alles goed gaat, vanaf 17 mei weer mogen genieten van de buitenlandse stranden. Begrijp ons niet verkeerd, wij houden net zoveel van Nederland als jij. Maar we kijken ook graag uit naar een vakantie over de grens: een andere taal, een andere cultuur, een andere setting, de zon op onze huid. Het maakt ons zoveel rijker en relaxter.

Een ontspannen vakantie begint natuurlijk bij ontspannen kunnen boeken. Daar houden reisorganisaties extra rekening mee. Want de pakketreis is altijd veilig. Met een volwaardig ‘pakket’ veiligheidsmaatregelen. Pakketreizen worden nooit uitgevoerd als het reisadvies code oranje heeft. Bovendien geniet je van zonnige zekerheden zoals je geld terug binnen 2 weken of een omruilgarantie wanneer een vakantie niet doorgaat.

Dus Mark, wat denk je ervan? Red jij onze zomer? De zomer van iedereen die van vakantie houdt? De zomer van alle Nederlanders? De zomer die ook jij op reces in de zon zou moeten doorbrengen? Je hoeft van ons geen Boris te zijn, een gewone kapper volstaat, maar iets van zekerheid zouden we heel fijn vinden. Noem het een zon op de horizon. Daar wordt iedereen beter van - en jij dus ook. Kom, laat ons weten vanaf wanneer we weer met vakantie mogen gaan. We hebben het allemaal nodig! 
Trefwoorden: reizen, perspectief, beleid, corona

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.