Topgebied mix retail en leisure open in Leidschendam
Een van de entrees van Westfield Mall of the Netherlands. Foto: Unibail Rodamco Westfield
Winkelen zie je voortdurend bovenaan terug in de activiteitenlijstjes in vrijetijdsgedrag. Wil je in Nederland een topgebied in retail bekijken, ga dan naar Leidschendam. Na jaren van verbouwen ging op 18 maart officieel de Westfield Mall of the Netherlands open. Het is een cluster van leisure dat aansluit bij de huidige consument. Het blijft natuurlijk een opmerkelijke opening terwijl je slechts op afspraak kunt winkelen. De grote vraag is of deze aanpak ook de toekomst is voor andere winkelgebieden.
Westfield Mall is een innovatieve winkel-, eet-, vrijetijds- en entertainmentbestemming in het hart van de Randstad, Leidschendam. Van brunch tot winkelen, van een film tot uitgebreid dineren, bij deze mall staat beleving centraal. Het is 117.000 vierkante meter groot. Mede door de komst van diverse flagshipstores, de hoogwaardige architectuur, onderscheidende horecagelegenheden, bijzondere evenementen en breed aanbod aan leisure hoopt het winkelend publiek uit de Randstad te trekken. Beleving is key bij Westfield, zo is er met iedere retailer om tafel gezeten om een unieke ervaring binnen de Mall te creëren.
Trend in retail: veel mogelijkheden maar wel graag intieme sfeer
Het concept is zo opgezet dat het grote winkels biedt maar ook kleinere locaties waardoor consumenten de zo gewenste intieme sfeer krijgen. Een moderne herinterpretatie van >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Dagrecreatie, Leisure
Trefwoorden: winkelen, retail, beleving, concept, trend, concept