Geplaatst op: 12-04-2021
Auteur: Marc Gerlings

Keukenhof geniet van drie dagen lang publiek

Keukenhof geniet van drie dagen lang publiek
Foto: Keukenhof.
Keukenhof mocht afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag beperkt open binnen het programma Testen voor Toegang van de overheid. Zo konden toch 12.500 mensen van het park genieten. Iedereen moest vooraf getest worden. Dat kon op het parkeerterrein van de attractie. Komend weekend mag het park weer beperkt open.

Bezoekers genoten zichtbaar van het park. "We kunnen eindelijk weer iets ondernemen”, en "wat fijn dat we weer naar Keukenhof kunnen komen”, waren veelgehoorde opmerkingen. De bezoekers hielden zich in het park goed aan de coronaregels, meldt het ppark. In het grote bloemenpark is afstand houden dan ook geen probleem.

Siemerink pleit voor opening als wandelpark

Directeur Bart Siemerink is blij dat er weer bezoekers zijn in Keukenhof. "Meedoen aan de test is op dit moment de enige mogelijkheid. Maar het is niet de manier waarop we graag onze gasten ontvangen. Wij vinden dat iedereen in Keukenhof op een verantwoorde en veilige manier kan wandelen. Zonder test, net zoals in ieder ander park in ons land. Keukenhof doet mee aan de test om ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk gewoon open kunnen."

Het maximumaantal bezoekers dat het park deze drie dagen mocht bezoeken is veel lager dan de 85.000 bezoekers die er gewoonlijk zouden zijn.

Op 16, 17 en 18 april is Keukenhof nog een weekend open voor de test. Tickets daarvoor zijn te boeken via www.keukenhof.nl.
Trefwoorden: Keukenhof, attractie, park, corona

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.