Geplaatst op: 05-05-2021
Auteur: NRIT redactie

Campagne Stadsgezichten bij Friese 11fountains

DMO start campagne om authentieke beleving Friese steden te verhogen

Campagne Stadsgezichten bij Friese 11fountains
Hopelijk meer bezoekers door nieuwe campagne.
Op woensdag 12 mei 2021 lanceert Merk Fryslân de nieuwe 11fountains campagne ‘Stadsgezichten’. Het concept ‘Stadsgezichten’ richt zich op de verhalen en bewoners in de elf Friese steden en geeft ze een gezicht. Dit concept wordt in alle elf de steden uitgevoerd, verspreid over de aankomende drie jaar. Dokkum trapt af.

In overleg met Stichting Regio Marketing Toerisme (RMT) en Stichting Promotie Dokkum (SPD) is de kinderburgermeester Noardeast-Fryslân Marije Adema het Stadsgezicht voor Dokkum geworden.

Middels een inspiratievideo introduceert het bureau via de online kanalen van Visit Friesland en 11fountains het Stadsgezicht en laten we het Stadsgezicht zijn of haar verhaal vertellen over de stad en de fontein aan (cultuur)toeristen, bezoekers en inwoners van Friesland. Naast de video wordt er ook een campagnebeeld gemaakt en gedrukt op posters om herkenbaarheid te creëren in de stad. Op die manier worden (cultuur)toeristen, bezoekers en inwoners van Friesland gestimuleer om de elf steden en 11fountains te bezoeken en op een authentieke manier te beleven middels het verhaal van het stadsgezicht.

Om de herkenning in de stad te creëren vraagt de DMO de ondernemers om de poster op te hangen in bijvoorbeeld winkel, horecazaak of accommodatie. De verspreiding van deze poster gaat vanaf maandag 17 mei plaatsvinden via de stadsmarketeer van Dokkum: Janneke Braaksma.
Trefwoorden: DMO, Friesland, campagne, steden

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

12/11/24
Onderhandelingsresultaat over nieuwe Horeca-cao
De nieuwe Horeca-cao is definitief en gaat per 1 januari 2025 in en loopt tot en met 31 december 2026. Vandaag, 12 november, wordt bekend of ook de leden van de CNV hebben ingestemd met de cao.
11/11/24
Exclusief voor leden
Innovatie is sleutel tot de toekomst van hotels
Bijna de helft van de logiesverstrekkers kampt met personeelstekorten. Hierdoor wordt innovatie in de hotelsector onvermijdelijk. Traditioneel hechten hotels veel waarde aan persoonlijke service en zijn vaak terughoudend met technologie. Echter, door de aanhoudende personeelstekorten is automatisering noodzakelijk geworden.
11/11/24
29% van de vrouwelijke werknemers in horeca ervaart ongewenst gedrag
Werknemers in zorg en horeca ervaren het vaakst ongewenst gedrag op het werk, zoals seksuele aandacht, intimidatie, lichamelijk geweld of pesten.
08/11/24
Exclusief voor leden
Postillion Hotels wint it-award
Postillion Hotels heeft op woensdag 6 november de Cvent Excellence Award Europe gewonnen in de categorie Portfolio Powerhouse.
07/11/24
Exclusief voor leden
Bedrijfsplanning makkelijker door AI
Vandaag is de lancering van Barbara, een Graph-AI planningssysteem dat de personeelsplanning voor bedrijven verandert. van een 20-uur durende weektaak naar een proces van 15 minuten.
06/11/24
Ondernemers vrijetijdssector minder positief
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
05/11/24
Exclusief voor leden
Deuren open NH Collection Gent na forse renovatie
Na een ingrijpende renovatie opent NH Collection Gent opnieuw haar deuren. Dit hotel ligt tegenover het Stadhuis, in het oude stadshart van Gent.