Holland Marketing tourt met Panorama caravan door Nederland
Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen tourt voor haar landelijke campagne Ode aan het Landschap deze lente en zomer met een unieke 'Kip Panorama-caravan' door Nederland. Prominente rol voor Kip Panorama ShelterEen prominent project en beeldmerk van Ode aan het Landschap is de speciaal hiervoor ontwikkelde Kip Panorama Shelter. Dit voorjaar en zomer zal de Panorama Shelter veelvuldig worden ingezet voor de promotie van Ode aan het Landschap . Vast staat dat in de maand mei twee influencers van @ByNomads.nl met de Kip Panorama Shelter de activiteiten van de 7 partners gaan bezoeken en hier overnachten op exclusieve natuurlocaties. Tour langs Nederlandse landschappenHet Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC / Holland Marketing) is voor het themajaar Ode aan het Landschap een bijzondere samenwerking aangegaan met Kip Caravans en de ontwerper Karel Bodegom. Zij produceerde samen het kunstobject en prototype 'de Kip Panorama Shelter'. Deze concept caravan is met zijn bescheiden 6m2 speciaal ontwikkeld is om de natuur in ongekende vergezichten visueel naar binnen laten komen. De Panorama Shelter tourt tijdens het Ode aan het landschap jaar langs Nederlandse natuurlocaties om deze te promoten. Themajaar Ode aan het LandschapIn 2021 werken zeven partners samen in het themajaar Ode aan het Landschap dat meer kennis, aandacht en waardering wil genereren voor ‘ons eigen’ Nederlandse landschap. Een heel jaar lang zijn er kunstprojecten, tentoonstellingen, excursies, wandel- en fietsroutes en evenementen in de Achterhoek, Flevoland, Friesland, de Hollandse Waterlinies, Limburg, Nationale Parken en Noord-Holland. In het themajaar Ode aan het Landschap komen natuur, cultuur en geschiedenis samen in meer dan 25 verschillende projecten.
Trefwoorden: natuur, themajaren,
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|