Geplaatst op: 12-05-2021
Auteur: Marc Gerlings

Restaurant toegevoegd aan Golden Tulip Zevenbergen

Restaurant toegevoegd aan Golden Tulip Zevenbergen
Auberge 1953. Foto: Golden Tulip.
De afgelopen maanden heeft Golden Tulip Zevenbergen een geheel nieuw restaurant gebouwd in het hotel. Bovendien heeft de lobby een metamorfose ondergaan en is een deel van de kamers vernieuwd. Als de corona-maatregelen het toelaten, kan het nieuwe restaurant ‘Auberge 1953’ open.

Eén van de grootste veranderingen voor Golden Tulip Hotel Zevenbergen is de integratie van het nieuwe restaurant ‘Auberge 1953’ en bijbehorende keuken in het hotel. Na 43 jaar sluiten eigenaren George en Maïté Muns het aanliggende pand waar het gerenommeerde restaurant ‘De 7 Bergsche Hoeve’ was gevestigd. De naam van het nieuwe restaurant verwijst naar het bouwjaar van ‘De 7 Bergsche Hoeve’.

Naast het nieuwe restaurant, heeft Golden Tulip Zevenbergen ook diverse hotelkamers gerenoveerd. Elke kamer is voorzien van nieuw behang, nieuwe vloerbedekking, gordijnen en meubels. Een aantal kamers hebben bovendien een nieuwe pvc vloer gekregen. Tevens is in samenwerking met Studio Senses, de non-food tak van Hanos-ISPC, een nieuw ontwerp gemaakt om de vergaderruimtes en lobby te restylen met onder andere modern meubilair en een gezellige open haard. Hierdoor ontstaat een sfeervolle uitstraling, volledig in dezelfde stijl als de ontbijtruimte en het restaurant.

Hotel Manager Severine Brengard: "De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om deze verbouwing te realiseren. Alle afdelingen van ons hotel kunnen nu binnen dezelfde muren functioneren. Met hetzelfde team gaan we ervoor zorgen dat de kwaliteit op hoog niveau blijft en dat we onze gasten in een sfeervolle ambiance kunnen ontvangen.”

Trefwoorden: hotel, restaurant

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.