Internationale award voor campagne Breda Marketing
DMO Breda Marketing heeft met haar campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ een internationale award in de wacht gesleept: een bronzen Indigo Award.
De Indigo Award promoot innovatieve, artistieke en unieke projecten en is een internationale erkenning voor Breda en zijn creatieve talent.
Moeilijke tijden prikkelen creativiteit
Een moeilijk jaar zoals 2020 prikkelt creativiteit en levert ook mooie dingen op. Breda Marketing nam Opera Concept & Design in de arm voor de campagne ‘Breda geeft je de ruimte. Met deze campagne werden ruim 6,5 miljoen buitengenieters, fijnproevers en cultuursnuivers bereikt.
Breda geeft je de ruimte
De campagne werd in de zomer van 2020 uitgerold en nodigde zowel bewoners en bezoekers uit vakantie te vieren in eigen stad en regio. ‘Breda geeft je de ruimte’ was volgens de jury een verrassende combinatie van beelden van Bredase iconen in krachtige kleuren die als startpunt werkten om bezoekers bijzondere plekken in de stad te ontdekken. De campagneposters waren in veel abri’s in Breda en omgeving te zien. Ze werden ondersteund door (online) advertenties, social media en nieuwsbrieven. Een pop-upstore in het centrum ondersteunde de campagne met een fysieke outlet.