Geplaatst op: 07-06-2021
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Internationale award voor campagne Breda Marketing

Internationale award voor campagne Breda Marketing

DMO Breda Marketing heeft met haar campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ een internationale award in de wacht gesleept: een bronzen Indigo Award. 

De Indigo Award promoot innovatieve, artistieke en unieke projecten en is een internationale erkenning voor Breda en zijn creatieve talent.

Moeilijke tijden prikkelen creativiteit

Een moeilijk jaar zoals 2020 prikkelt creativiteit en levert ook mooie dingen op. Breda Marketing nam Opera Concept & Design in de arm voor de campagne ‘Breda geeft je de ruimte. Met deze campagne werden ruim 6,5 miljoen buitengenieters, fijnproevers en cultuursnuivers bereikt. 

Breda geeft je de ruimte

De campagne werd in de zomer van 2020 uitgerold en nodigde zowel bewoners en bezoekers uit vakantie te vieren in eigen stad en regio. ‘Breda geeft je de ruimte’ was volgens de jury een verrassende combinatie van beelden van Bredase iconen in krachtige kleuren die als startpunt werkten om bezoekers bijzondere plekken in de stad te ontdekken. De campagneposters waren in veel abri’s in Breda en omgeving te zien. Ze werden ondersteund door (online) advertenties, social media en nieuwsbrieven. Een pop-upstore in het centrum ondersteunde de campagne met een fysieke outlet.

BredaMarketing
Link: https://operaconceptdesign.nl/projecten/identities/bredamarketing-zichtbaarheids-campagne/
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, dmo's, campagnes, awards, crisis, corona

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.