Zoom in op Noordwijk.
Zakelijke campagne van start
Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoeker. Door de huidige en aankomende versoepelingen is het juist nu tijd de zakelijke professional te inspireren en te motiveren elkaar straks weer veilig te ontmoeten in Noordwijk. De zakelijke campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing met een aanvullende subsidie uit het Corona noodfonds van de gemeente Noordwijk.
De Noordwijkse ondernemers die actief zijn op de zakelijke markt zijn het afgelopen jaar hard getroffen als gevolg van COVID-19. Mogelijkheden tot herstel zullen zich het eerste op de nationale zakelijke markt voordoen. Want na een jaar vooral thuiswerken kijken we er zo naar uit elkaar weer in het echt ontmoeten in plaats van de dagelijkse zoom meetings, om bij te praten, energie op te doen, te verbinden en om met elkaar nieuwe ideeën te laten ontstaan.
En waar kan dat beter dan in Noordwijk. Een gerenommeerde congresbadplaats met een bloeiende internationale zakelijke markt in met name het toeristische laagseizoen. Die schat aan ervaring, de zee aan ruimte en de eindeloze mogelijkheden bieden juist ook in deze tijd enorm veel kansen voor de Nederlandse zakelijke markt waar stap voor stap weer meer mogelijk is. ‘Laten we er dan samen voor zorgen dat die mogelijkheden om te vergaderen en voor teambuilding in Noordwijk worden gezocht en gevonden’, aldus wethouder Roberto ter Hark. ‘Met deze campagne willen we onze Noordwijkse ondernemers een steuntje in de rug bieden in de weg naar herstel.’
Om een zo groot mogelijk landelijk bereik te realiseren, start de campagne ‘Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk’ vandaag met een radiocommercial die tot en met 23 juni te horen is op BNR Nieuwsradio, Qmusic en Sky Radio. Daarnaast worden de online en sociale media kanalen ingezet van visit noordwijk holland (met name LinkedIn). De campagne loopt van 16 juni tot en met half juli 2021.