Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 17-06-2021
Auteur: Redactie
NRIT Media
Uitgever: NRIT Media

Zoom in op Noordwijk.

Zakelijke campagne van start

Zoom in op Noordwijk.

Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoeker. Door de huidige en aankomende versoepelingen is het juist nu tijd de zakelijke professional te inspireren en te motiveren elkaar straks weer veilig te ontmoeten in Noordwijk. De zakelijke campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing met een aanvullende subsidie uit het Corona noodfonds van de gemeente Noordwijk.


De Noordwijkse ondernemers die actief zijn op de zakelijke markt zijn het afgelopen jaar hard getroffen als gevolg van COVID-19. Mogelijkheden tot herstel zullen zich het eerste op de nationale zakelijke markt voordoen. Want na een jaar vooral thuiswerken kijken we er zo naar uit elkaar weer in het echt ontmoeten in plaats van de dagelijkse zoom meetings, om bij te praten, energie op te doen, te verbinden en om met elkaar nieuwe ideeën te laten ontstaan.


En waar kan dat beter dan in Noordwijk. Een gerenommeerde congresbadplaats met een bloeiende internationale zakelijke markt in met name het toeristische laagseizoen. Die schat aan ervaring, de zee aan ruimte en de eindeloze mogelijkheden bieden juist ook in deze tijd enorm veel kansen voor de Nederlandse zakelijke markt waar stap voor stap weer meer mogelijk is. ‘Laten we er dan samen voor zorgen dat die mogelijkheden om te vergaderen en voor teambuilding in Noordwijk worden gezocht en gevonden’, aldus wethouder Roberto ter Hark. ‘Met deze campagne willen we onze Noordwijkse ondernemers een steuntje in de rug bieden in de weg naar herstel.’


Om een zo groot mogelijk landelijk bereik te realiseren, start de campagne ‘Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk’ vandaag met een radiocommercial die tot en met 23 juni te horen is op BNR Nieuwsradio, Qmusic en Sky Radio. Daarnaast worden de online en sociale media kanalen ingezet van visit noordwijk holland (met name LinkedIn). De campagne loopt van 16 juni tot en met half juli 2021.

Trefwoorden: zakelijke campagne, subsidie

CELTH



||| Nieuws |||

01/04/25
Vloer Recreatie Vakbeurs voor 80% gevuld
Met nog ruim zeven maanden te gaan tot de Recreatie Vakbeurs op 11, 12 en 13 november 2025 in Evenementenhal Hardenberg, is de beursvloer nu al voor maar liefst 80% geboekt.
01/04/25
Week van de Duurzame Waterrecreatie
In de week van 22 tot en met 28 mei 2025 vindt voor de derde keer op rij de Week van de Duurzame Waterrecreatie plaats. Tijdens deze week staan verschillende kennisonderwerpen op het gebied van duurzame waterrecreatie in de schijnwerpers.?
01/04/25
Tegenslagen voor culturele sector en
"Laten we samen verder bouwen aan een culturele en creatieve sector die blijft verbinden en vernieuwen". Met deze oproep opent voorzitter Kristel Baele het online jaarverslag 2024 van de Raad voor Cultuur, dat vandaag is gepubliceerd.
01/04/25
Exclusief voor leden
Plopsaland De Panne viert 25e verjaardag met spectaculaire parade
Plopsaland De Panne heeft op 29 maart 2025 haar 25e jubileumseizoen geopend met een groots feest, in aanwezigheid van talrijke bekende Vlamingen en prominenten. Het hoogtepunt van de viering is de gloednieuwe 25 Celebration Parade, een kleurrijke stoet met acht praalwagens, tientallen dansers en de Studio 100-figuren.
01/04/25
Brabant verwelkomt nieuw wandelplatform: WandelStarter
Brabantse wandelaars kunnen vanaf vandaag hun hart ophalen met het nieuwe platform WandelStarter. Dit digitale initiatief, gelanceerd door Brabant Partners en partners, biedt een overzicht van meer dan 200 startpunten voor prachtige wandelroutes in de regio.
01/04/25
Nieuw personage in Slagharen: Burgemeester Bright verwelkomt gasten
De introductie van Burgemeester Bright naast alle bestaande personages zorgt voor extra beleving voor de bezoekers.
01/04/25
Exclusief voor leden
Cruiseschepen in Rotterdam aan de stekker
Een mijlpaal in de verduurzaming van de Rotterdamse haven is bereikt: cruiseschepen aan de Wilhelminakade kunnen vanaf nu gebruikmaken van walstroom. Dit betekent dat ze hun motoren niet langer hoeven te laten draaien om stroom te produceren wat en aanzienlijke verminderen van geluidsoverlast en luchtvervuiling oplevert.
31/03/25
Nederlandse reizigers ontdekken Korea
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.

||| Agenda |||

05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...