Pop-up accommodaties zijn hip maar verdien je er ook goed mee?
Danny Pearl onthult hoe je pop-up accommodatie in de markt zet. Foto: Glamp Outdoor Camp
Pop-up accommodaties zijn in 2021 een hit. Het kan leiden tot slimme verdienmodellen maar je hebt er als ondernemer ook veel op- en afbouwwerk aan. Tessa Maessen (Toverland) en Danny Paerl (Glamp Outdoor Camp) weten hoe je dat aanpakt.
Het is dit zomerseizoen mogelijk om bij Attractiepark Toverland te overnachten. Op het parkeerterrein dat grenst aan houten achtbaan Troy verrees voor de tweede keer het Pop-Up Summer Camp. Bezoekers kunnen verschillende accommodaties boeken. Tessa Maessen onthult tijdens de gratis Vakdag vakantiepark van de toekomst op dinsdag 29 juni de ervaringen van afgelopen jaar en tot nu toe van het seizoen 2021. Een tip geldt voor zowel het bedrijf van Danny Pearl als voor Toverland.
Vakdag vakantiepark van de toekomst. Schrijf je in.
Tessa: "Met het Pop-Up Summer Camp spelen we in op de behoefte van bezoekers om in hun eigen land op een onderscheidende locatie op vakantie te gaan.” Onderscheidend zijn ook de 7 locaties van Danny. Hij zal ingaan op de vraag hoe goed je er als ondernemer mee kunt verdienen.
Klein? 600 acts!
Glamp Outdoor Camp opende iets meer dan een week geleden de zevende locatie bij Appeltern. Heb je het beeld van een plat weiland met een paar tenten? Hier wordt een ware festivalsfeer opgezet. In de planning staan bijna 600 acts om die boodschap te laden. Pop-up kan uitgroeien tot omvangrijke formules.
Zelf aan de slag met pop-up?
Wil je zelf aan de slag met pop-up oplossingen? Schrijf je in voor de Vakdag Vakantiepark van de toekomst. Tessa en Danny laten de kansen zien maar ook wat je moet investeren om het goed te ontwikkelen. Kijken op 29 juni om 12.30, en je pikt veel unieke kennis op.
Topics:Evenementen, Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: pop-up, accommodatie, glamping, kamperen, verdienmodel, investering