Geplaatst op: 24-06-2021
Auteur: Marc Gerlings

Pop-up accommodaties zijn hip maar verdien je er ook goed mee?

Pop-up accommodaties zijn hip maar verdien je er ook goed mee?
Danny Pearl onthult hoe je pop-up accommodatie in de markt zet. Foto: Glamp Outdoor Camp
Pop-up accommodaties zijn in 2021 een hit. Het kan leiden tot slimme verdienmodellen maar je hebt er als ondernemer ook veel op- en afbouwwerk aan. Tessa Maessen (Toverland) en Danny Paerl (Glamp Outdoor Camp) weten hoe je dat aanpakt.

Het is dit zomerseizoen mogelijk om bij Attractiepark Toverland te overnachten. Op het parkeerterrein dat grenst aan houten achtbaan Troy verrees voor de tweede keer het Pop-Up Summer Camp. Bezoekers kunnen verschillende accommodaties boeken. Tessa Maessen onthult tijdens de gratis Vakdag vakantiepark van de toekomst op dinsdag 29 juni de ervaringen van afgelopen jaar en tot nu toe van het seizoen 2021. Een tip geldt voor zowel het bedrijf van Danny Pearl als voor Toverland. 

Vakdag vakantiepark van de toekomst. Schrijf je in.


Tessa: "Met het Pop-Up Summer Camp spelen we in op de behoefte van bezoekers om in hun eigen land op een onderscheidende locatie op vakantie te gaan.” Onderscheidend zijn ook de 7 locaties van Danny. Hij zal ingaan op de vraag hoe goed je er als ondernemer mee kunt verdienen.

Klein? 600 acts!

Glamp Outdoor Camp opende iets meer dan een week geleden de zevende locatie bij Appeltern. Heb je het beeld van een plat weiland met een paar tenten? Hier wordt een ware festivalsfeer opgezet. In de planning staan bijna 600 acts om die boodschap te laden. Pop-up kan uitgroeien tot omvangrijke formules.

Zelf aan de slag met pop-up?

Wil je zelf aan de slag met pop-up oplossingen? Schrijf je in voor de Vakdag Vakantiepark van de toekomst. Tessa en Danny laten de kansen zien maar ook wat je moet investeren om het goed te ontwikkelen. Kijken op 29 juni om 12.30, en je pikt veel unieke kennis op.
Trefwoorden: pop-up, accommodatie, glamping, kamperen, verdienmodel, investering

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.