Geplaatst op: 23-06-2021
Auteur: Redactie
NRIT

Transavia deze zomer op 85%

Transavia deze zomer op 85%

Vanaf 21 juni zette luchtvaartmaatschappij Transavia aanzienlijk meer vluchten in. Waar tot nu toe ongeveer 45% van de totale capaciteit tov 2019 werd ingezet is dit vanaf eind juni 55%. Dat loopt op tot een totale capaciteit van 85% in de zomerperiode, ten opzichte van 2019.

Die capaciteitsuitbreiding laat Transavia synchroon lopen met een actie om minder online te zijn. Een week lang wordt op al deze vluchten in de week van 21 juni een aantal speciale boxen uitgedeeld voor op vakantie. Hierin kunnen de telefoons worden opgeborgen om de verleiding van zoveel telefoongebruik tijdens de vakantie weg te nemen. 

Charles Verstegen, director commercial bij Transavia: "We hebben heel veel tijd samen op schermen doorgebracht de afgelopen periode. Met het oog op het ultieme vakantiegevoel vonden we het de hoogste tijd om onze passagiers uit te dagen om eens écht samen UIT te gaan. We zien een behoefte van een ontspannen vakantie met minder prikkels van buitenaf. Wij helpen onze passagiers graag met deze bewustwording en de waarde van het echt samen zijn. Iets dat goed past bij waar wij voor staan; het samen brengen van mensen. Zo wordt een vakantie helemaal ontspannen zonder teveel prikkels van buitenaf.” 

Trefwoorden: luchtvaart

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.