Geplaatst op: 28-06-2021
Auteur: Marc Gerlings

Rotterdam The Hague Airport tot 2022 sponsor lokaal hardloopevenement

Rotterdam The Hague Airport tot 2022 sponsor lokaal hardloopevenement
Bergse Plasloop blij met The Hague Rotterdam Airport als sponsor. Foto: Bergse Plasloop
Rotterdam The Hague Airport blijft ook dit jaar hoofdsponsor van het hardloopevenement Bergse Plasloop. Al twee jaar eerder was de regionale luchthaven hoofdsponsor. Het heeft het nu verlengd voor dit jaar en voor 2022.
 
Na een jaar van afwezigheid, wordt op zondag 10 oktober 2021 de 13e editie van de Bergse Plasloop georganiseerd: "We zijn dan ook erg blij dat Rotterdam The Hague Airport ons evenement ook na de pandemie blijft steunen. Door alle COVID-19 perikelen, merken we dat mensen erg graag weer willen deelnemen aan sportevenementen. Het aantal deelnemers wat zich nu al heeft ingeschreven overstijgt de aantallen van de vorige edities. En door de steun van RTHA als hoofdsponsor, kunnen we met volle vertrouwen door met de organisatie van de 13e editie,” aldus Peter Regoord, organisatie Bergse Plasloop.
 
Communicatiemanager Raymond de Jong van Rotterdam The Hague Airport: "Sport zorgt voor verbinding tussen mensen en omgevingen. Iets waar wij als regionale luchthaven dagelijks mee bezig zijn. Daarom verlengen we ook graag onze verbintenis met de Bergse Plasloop, zelfs voor twee jaar. We willen graag opnieuw onze vroege steun uitspreken aan dit mooie sportevent. Iedereen kan zich zo op tijd voorbereiden om naar een mooie wedstrijd toe te leven.”
Trefwoorden: luchthaven, sport, sponsor

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.