Geplaatst op: 13-07-2021
Auteur: Marc Gerlings

Na gemist seizoen richt SnowWorld zicht op zomerskiën

Na gemist seizoen richt SnowWorld zicht op zomerskiën
SnowWorld zet vol in op winterfun in de zomer van 2021. Foto: SnowWorld
Door de lockdown zag SnowWorld zich afgelopen winter genoodzaakt al haar vestigingen te sluiten. Meer dan een miljoen Nederlandse wintersportfans konden niet op wintersport en dat gemis merkt SnowWorld nu. De vraag naar activiteiten op de sneeuw is groter dan in een normale zomer. 

Sneeuwfun in de zomer bieden

SnowWorld ziet hierdoor kans om haar traditionele laagseizoen nu om te bouwen naar een tweede hoogseizoen. Met bijzondere activiteiten als monoskiën, telemarken, bigairbags, slalompistes en sleeën mikt SnowWorld zowel op de fanatieke wintersporter die wat in te halen heeft als op gezinnen die voor het eerst kennis willen maken met de sneeuwsport. Onder de noemer Summer Madness is rond dit thema een specifieke campagne opgetuigd.

Hubrechtsen: "Vraag naar skilessen is groot"

De sneeuw in SnowWorld is tijdens de lockdown compleet vernieuwd en goed onderhouden. "De vraag naar tickets en vooral naar skilessen is nu al groot. We raden mensen aan om niet te lang te wachten met het reserveren van lessen en cursussen. Veel mensen willen zich na een jaar zonder skiën goed voorbereid op pad gaan om blessures te voorkomen én om goed mee te kunnen komen tijdens de wintersport in de Alpen", aldus Wim Hubrechtsen, CEO van SnowWorld. 

Mix in zomeractiviteiten bij andere locaties

Zo biedt SnowWorld niet alleen voor beginnende en geoefende wintersporters een uitdaging, ook haar dochterondernemingen doen mee. In Roosendaal kun je deze zomer met korting Indoor Skydiven boven Dubai, de Algarven of Hawai dankzij VR-technologie en IceKart Rucphen biedt korting op haar driftsessies. Voor outdoorliefhebbers zijn er speciale activiteiten in Adventure Valley in Landgraaf en Ayers Rock Zoetermeer.



Trefwoorden: zomer, skiën, sneeuw, skydive, klimmen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.