Geplaatst op: 16-07-2021
Auteur: Marc Gerlings

Financiële hulp voor horeca in Limburg

Financiële hulp voor horeca in Limburg
Koninklijke Horeca Nederland heeft na de verklaring van de wateroverlast in Limburg tot nationale ramp een aantal voorstellen om horecaondernemers financieel tegemoet te komen.

KHN: 'Laat de gederfde omzet in dit geval onder de NOW én TVL te laten vallen. De wet dekt namelijk niet alle schade, bijvoorbeeld geen gederfde omzet. Het UWV Limburg heeft in overweging om die schade in dit geval onder de NOW te laten vallen. Een mooi gebaar.' 

'De Rijksoverheid kan helpen door zich duidelijk uit te spreken dat in dit geval de omzetderving mee kan worden genomen in de NOW én TVL voor Q3 van 2021.'

'Echt een gebaar maken door in dit geval, een ramp boven op een coronacrisis, de omzetderving aan te vullen naar 100% OF een extra lumpsum schadebedrag ter beschikking te stellen aan getroffen ondernemers.'
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, ramp, wateroverlast

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
23/01/25
Friesland Convention Partners nu officieel onderdeel van Merk Fryslân
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
21/01/25
Texel op zoek naar nieuwe doelgroepen
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.