Geplaatst op: 19-07-2021
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award

Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award

DMO Marketing Breda is voor twee Kern-awards genomineerd. De campagne ‘Breda Geeft Je de Ruimte’  is genomineerd voor de Kern Marketing Award 2021 en met de Groene Kaart maken ze kans op de Kern Creativity Award 2021. In totaal zijn voor beide awards 9 projecten genomineerd. Met de awards wil de organisatie kernen in het zonnetje zetten die sociaal-maatschappelijk betekenisvol zijn en ruimte geven aan groeten en ontmoeten. Eerder won Breda Marketing met ‘Breda geeft je de ruimte’ een Indigo Award voor het design.

Breda geeft je de ruimte

De campagne Breda geeft je de ruimte is ontwikkeld om de lokale economie en Breda als aantrekkelijke bestemming te herstellen en promoten tijdens de zomerperiode. Nederlanders waren in deze corona periode op zoek naar veilige, groene en ruime plekken om hun vakantie in eigen land door te brengen. Een kans om Breda breder op de kaart te zetten bij een groter publiek. Met de campagne werden bewoners en bezoekers geïnspireerd om Breda te ontdekken en vaker te kiezen voor de bijzondere plekken en verrassende mogelijkheden in Breda en de regio. 

De Groene Kaart

De Groene Kaart is onderdeel van de campagne ‘Breda Geeft Je De Ruimte’ en laat zien hoe groen, leefbaar en inspirerend een stad kan zijn. De kaart activeert bewoners en ondernemers om samen de stad te vergroenen en bevat een educatief element om je eigen groenkennis te vergroten. Met de kaart heeft de stad een tastbaar product binnen een landelijke campagne om te laten zien hoe groen Breda al is. En een product waarmee we samen worden aangemoedigd de stad te ontdekken en vergroenen. 

Over Kern

Kern is hèt centrum waar vastgoedprofessionals, overheden en kennisinstellingen elkaar ontmoeten. Van belegger tot huurder, van gemeente tot ontwikkelaar en van financier tot consultant. Ze willen waardevolle oplossingen creëren voor kernen in steden en wijken. Voor de toekomst, voor morgen en voor vandaag.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, awards, Noord-Brabant, Breda

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.